Show simple item record

АНАЛІЗ РІВНЯ ДОМАГАНЬ І ПРОФЕСІЙНОЇ САМООЦІНКИ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ПЕРШОГО РОКУ НАВЧАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК НА КАФЕДРІ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ

dc.creatorPertseva, T. O.
dc.creatorVysochyna, I. L.
dc.creatorBashkirova, N. S.
dc.creatorKramarchuk, V. V.
dc.creatorYashkina, T. O.
dc.date2017-10-24
dc.date.accessioned2019-09-01T18:25:30Z
dc.date.available2019-09-01T18:25:30Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7778
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.3.7778
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua//handle/123456789/11654
dc.descriptionThe results of psychologic testing and level of aspiration and analysis of internship doctors’ professional competence self-rating, made according to Dembo – Rubinshtein methodology modified by A. M. Prykhozhan at the Family Medicine Department of State Institution “Dnipropetrovsk Medical Academy of Ministry of Health of Ukraine” are represented in the article. Outsized ambitions and self-evaluation towards professional competences among most of first year internship doctors are identified; 54 % of respondents have basic practical skills particularly the conflict between ideal self and real self in the context of professional abilities. Received data allow to develop practical skills quality correction and management methods among internship doctors.en-US
dc.descriptionУ статті наведено результати психологічного тестування та аналіз рівня домагань і самооцінки професійних компетенцій у лікарів-інтернів, проведеного за методикою Дембо – Рубінштейн у модифікації А. М. Прихожан на кафедрі сімейної медицини Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». Виявлено завищені домагання та завищену самооцінку відносно професійних компетенцій у більшості лікарів-інтернів першого року навчання, володіння базисними практичними навичками, зокрема конфлікт між Я-ідеальним та Я-реалістичним у контексті власних професійних здібностей мають 54 % респондентів. Отримані дані дозволяють вчасно розробити методи корекції та контролю якості практичних навичок у лікарів-інтернів.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7778/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.3
dc.subjectpsychologic testingen-US
dc.subjectthe level of aspirationen-US
dc.subjectprofessional competences self-ratingen-US
dc.subjectinternship doctors.en-US
dc.subjectпсихологічне тестуванняuk-UA
dc.subjectрівень домаганьuk-UA
dc.subjectсамооцінка професійних компетенційuk-UA
dc.subjectлікарі-інтерни.uk-UA
dc.titleLEVEL OF ASPIRATION AND PROFESSIONAL SELF-RATING OF FIRST YEAR INTERNSHIP DOCTORS ANALYSIS AS THE TOOL OF PRACTICAL SKILLS IMPROVEMENT AT FAMILY MEDICINE DEPARTMENTen-US
dc.titleАНАЛІЗ РІВНЯ ДОМАГАНЬ І ПРОФЕСІЙНОЇ САМООЦІНКИ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ПЕРШОГО РОКУ НАВЧАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК НА КАФЕДРІ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record