ORGANIZATIONAL SUPPORT OF MEDICAL SPECIALISTS’ POSTGRADUATE EDUCATION SI “ZAPORIZHIA MEDICAL ACADEMY OF POST-GRADUATE EDUCATION MINISTRY OF HEALTHCARE OF UKRAINE”
ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ У ДЗ «ЗАПОРІЗЬКА МЕДИЧНА АКАДЕМІЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ МОЗ УКРАЇНИ»
dc.creator | Nykonenko, O. S. | |
dc.creator | Shapoval, S. D. | |
dc.creator | Dmytriieva, S. M. | |
dc.creator | Hrytsun, T. O. | |
dc.date | 2017-10-24 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-01T18:25:30Z | |
dc.date.available | 2019-09-01T18:25:30Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7776 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2017.3.7776 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11653 | |
dc.description | The article deals with the experience of implementation of the modern educational technologies, which contribute to further development and improvement of postgraduate education and continuing professional development of doctors and are essential for implementation of the educational reforms in Ukraine. It is shown that the information resources usage in the teachers’ practice improves cognitive activity and learning motivation, allowing the most efficient formation of educational process participants’ personal learning environment. | en-US |
dc.description | У статті висвітлено досвід впровадження сучасних освітніх технологій, що сприяють подальшому розвитку й удосконаленню післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів і є важливою умовою реалізації положень освітньої реформи в Україні. Показано, що використання інформаційних ресурсів у практичній діяльності викладачів підвищує пізнавальну активність і навчальну мотивацію, дозволяє максимально ефективно сформувати особисте освітнє середовище учасників навчального процесу. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7776/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2017 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2017) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2017) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2017.3 | |
dc.subject | postgraduate education | en-US |
dc.subject | personal learning environment | en-US |
dc.subject | learning process. | en-US |
dc.subject | післядипломна освіта | uk-UA |
dc.subject | особисте освітнє середовище | uk-UA |
dc.subject | навчальний процес. | uk-UA |
dc.title | ORGANIZATIONAL SUPPORT OF MEDICAL SPECIALISTS’ POSTGRADUATE EDUCATION SI “ZAPORIZHIA MEDICAL ACADEMY OF POST-GRADUATE EDUCATION MINISTRY OF HEALTHCARE OF UKRAINE” | en-US |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ У ДЗ «ЗАПОРІЗЬКА МЕДИЧНА АКАДЕМІЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ МОЗ УКРАЇНИ» | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |