Показати скорочений опис матеріалу
EXPERIENCE OF FORMATION OF KHARKIV MEDICAL ACADEMY OF POSTGRADUATE EDUCATION TEACHERS’ LEADERSHIP COMPETENCE
ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ХАРКІВСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ АКАДЕМІЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
dc.creator | Khvysiuk, О. M. | |
dc.creator | Marchenko, V. H. | |
dc.creator | Kolomiichenko, Yu. A. | |
dc.creator | Strashok, L. A. | |
dc.creator | Honcharova, O. Yu. | |
dc.creator | Zherebkin, V. V. | |
dc.creator | Hyria, M. P. | |
dc.creator | Kudriavtseva, T. O. | |
dc.date | 2017-10-24 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-01T18:25:29Z | |
dc.date.available | 2019-09-01T18:25:29Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7755 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2017.3.7755 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11645 | |
dc.description | The scientific works on the study of leadership competence and professional level of teachers at higher medical schools are analyzed in the article; the experience of formation of Kharkiv Medical Academy of Postgraduate Education teachers’ leadership skills is described. It is proved that in the conditions of intellectual competition the continuous-improvement, teaching search and use of innovative technologies are mandatory requirements that are made demands on teacher-leader. Different approaches using self-monitoring and self-evaluation of activities and encourage the development of leadership qualities of teacher’s personality are described. | en-US |
dc.description | У даній статті проведено аналіз наукових праць щодо дослідження лідерської компетентності та професійного рівня викладачів вищих медичних навчальних закладів і висвітлюється досвід формування лідерських здібностей викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти. Доведено, що в умовах інтелектуальної конкуренції безперервне самовдосконалення, педагогічний пошук і використання інноваційних технологій є обов’язковими вимогами, які пред’являються до викладача-лідера. Приведено опис різних підходів із використанням самоконтролю та самооцінки власної діяльності й стимулювання розвитку лідерських якостей особистості викладача. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7755/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2017 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2017) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2017) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2017.3 | |
dc.subject | medical education | en-US |
dc.subject | leadership competency | en-US |
dc.subject | teacher | en-US |
dc.subject | professional level. | en-US |
dc.subject | медична освіта | uk-UA |
dc.subject | лідерська компетентність | uk-UA |
dc.subject | викладач | uk-UA |
dc.subject | професійний рівень. | uk-UA |
dc.title | EXPERIENCE OF FORMATION OF KHARKIV MEDICAL ACADEMY OF POSTGRADUATE EDUCATION TEACHERS’ LEADERSHIP COMPETENCE | en-US |
dc.title | ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ХАРКІВСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ АКАДЕМІЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |