Показати скорочений опис матеріалу
COMPARATIVE STUDY OF QUALITY OF MEDICAL EDUCATION IN UKRAINE AT THE STAGE OF DOCTORS’ POSTGRADUATE EDUCATION OUTCOME ANALYSIS
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ПОРІВНЯЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ
dc.creator | Linchevskyi, O. V. | |
dc.creator | Bulakh, I. Ye. | |
dc.creator | Mruha, M. R. | |
dc.date | 2017-10-24 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-01T18:25:28Z | |
dc.date.available | 2019-09-01T18:25:28Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7752 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2017.3.7752 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11642 | |
dc.description | Priority of postgraduate education is to train professionals with the necessary professional knowledge and skills. The results of a comparative study of the quality of medical education inUkraineat the postgraduate stage training of doctors have been established in the article. It was determined that the inclusion of subtest tests such USMLE stimulate the learning process and preparation for license examination in higher education institutions. However, there is a significant difference between the results of assembly subtest among American and Ukrainian medical interns. To increase the requirements for the content and quality of training of interns internship needed reform at all stages. | en-US |
dc.description | Пріоритетом післядипломної освіти є підготовка фахівців з необхідними професійними знаннями, уміннями та навичками. У статті наведено результати порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів. Визначено, що включення субтесту із тестових завдань типу USMLE стимулювало навчальний процес та підготовку до ліцензійного іспиту у вищих навчальних закладах. Проте має місце суттєва різниця між результатами складання субтесту американськими та українськими лікарями-інтернами. Для підвищення вимог до змісту та якості підготовки лікарів-інтернів необхідна реформа інтернатури на всіх її етапах. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7752/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2017 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2017) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2017) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2017.3 | |
dc.subject | quality | en-US |
dc.subject | postgraduate medical education. | en-US |
dc.subject | якість | uk-UA |
dc.subject | післядипломна медична освіта. | uk-UA |
dc.title | COMPARATIVE STUDY OF QUALITY OF MEDICAL EDUCATION IN UKRAINE AT THE STAGE OF DOCTORS’ POSTGRADUATE EDUCATION OUTCOME ANALYSIS | en-US |
dc.title | АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ПОРІВНЯЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |