EXPERIENCE OF DEVELOPMENT OF CRITICAL THINKING AS MODERN HEALTHCARE PROFESSIONALS’ KEY COMPETENCE
ДОСВІД РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЯК КЛЮЧОВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СУЧАСНОГО СПЕЦІАЛІСТА ГАЛУЗІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
dc.creator | Ioffe, I. V. | |
dc.creator | Smirnov, S. M. | |
dc.creator | Kryvoruchko, M. Ye. | |
dc.date | 2017-10-24 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-01T18:25:28Z | |
dc.date.available | 2019-09-01T18:25:28Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7751 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2017.3.7751 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11641 | |
dc.description | The national strategy of the development of education in Ukraine focuses on competence approach to the content and structure of the educational process. State higher educational standards in the fields of Medicine and Pharmacy include the list of professional competences, as well as key competences that are formed lifelong. Modern healthcare professional requires a confident use of the means of critical thinking, the development of which should occur at the undergraduate and postgraduate levels and be based on modern achievements of pedagogy. | en-US |
dc.description | Національна стратегія розвитку освіти в Україні приділяє особливу увагу компетентнісному підходу до змісту і структури освітнього процесу. Державні галузеві стандарти вищої освіти в медичній і фармацевтичній галузі включають перелік професійних компетенцій, а також ключових компетенцій, які формуються протягом усього життя. Сучасний спеціаліст у галузі охорони здоров’я потребує впевненого володіння засобами критичного мислення, розвиток якого повинен відбуватися на додипломному і післядипломному рівнях навчання та спиратися на сучасні досягнення педагогічної науки. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7751/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2017 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2017) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2017) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2017.3 | |
dc.subject | educational process | en-US |
dc.subject | professional competences | en-US |
dc.subject | specialist | en-US |
dc.subject | critical thinking. | en-US |
dc.subject | освітній процес | uk-UA |
dc.subject | професійні компетенції | uk-UA |
dc.subject | спеціаліст | uk-UA |
dc.subject | критичне мислення. | uk-UA |
dc.title | EXPERIENCE OF DEVELOPMENT OF CRITICAL THINKING AS MODERN HEALTHCARE PROFESSIONALS’ KEY COMPETENCE | en-US |
dc.title | ДОСВІД РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЯК КЛЮЧОВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СУЧАСНОГО СПЕЦІАЛІСТА ГАЛУЗІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |