Show simple item record

РОЛЬ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН ІЗ ДИСЦИПЛІНИ “ВНУТРІШНЯ МЕДИЦИНА”

dc.creatorPetryna, V. O.
dc.date2017-05-11
dc.date.accessioned2019-09-01T18:25:26Z
dc.date.available2019-09-01T18:25:26Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7676
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.1.7676
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11632
dc.descriptionThe aim of the study – to evaluate the efficacy of interactive methods in the learning process among students of Foreign Citizens Training Faculty in specialty "Medicine", studying the discipline "Internal Medicine".Materials and Methods. The object of the study was teaching techniques and methods used in the classroom with discipline "Internal Medicine". The work was carried out with students of the 4 courses of Foreign Citizens Training Faculty in specialty "Medicine", who study in foreign language. In the teaching experiment we used techniques and interactive methods.Results and Discussion. One of the way to improve students’ training in modern university – the introduction of interactive learning forms. Most interactive methods can not effectively use among students of Foreign Citizens Training Faculty. The article describes the use of interactive technologies especially for foreign students, which is achieved through a more accessible perception of studied material. The teaching experiment shows the effectiveness of interactive methods for Foreign Citizens Training Faculty students in specialty "Medicine". It should be noted that an essential part of preparing students are actively using information and communication technologies, including open access to educational resources in classroom, modern multimedia video library with lectures and individual tasks.Conclusion. The basis of interactive teaching methods are exercises and tasks performed by students. The main difference interactive exercises and tasks is that they are designed to consolidate your knowledge and learning new things. Modern education without use of interactive techniques and multimedia technology is virtually impossible. They can provide educational material more accessible to students visual perception of verbal form. The best result using these methods bring comprehensive application in the studied process and in combination with traditional learning forms achieve higher efficiency in the training of future specialists.en-US
dc.descriptionМета дослідження – оцінити ефективність застосування інтерактивних методів у навчальному процесі серед студентів факультету підготовки іноземних громадян зі спеціальності “Лікувальна справа”, які вивчають дисципліну “Внутрішня медицина”.Матеріали та методи дослідження. Об’єктом дослідження стали педагогічні прийоми і методи, які використовувались під час занять із дисципліни “Внутрішня медицина”. Робота проводилася зі студентами 4 курсу факультету підготовки іноземних громадян зі спеціальності “Лікувальна справа”, які навчаються іноземною мовою. Використовувалися прийоми та інтерактивні методи в ході педагогічного експерименту.Результати й обговорення. Один із напрямків удосконалення підготовки студентів у сучасному вищому навчальному закладі є введення інтерактивних форм навчання. Однак більшість інтерактивних методів навчання неможливо ефективно застосувати серед студентів факультету підготовки іноземних громадян. У статті описуються особливості застосування інтерактивних технологій для іноземних студентів, за допомогою яких досягається найбільш доступне сприйняття викладеного матеріалу. В ході педагогічного експерименту показана ефективність інтерактивних методів навчання для студентів 4 курсу факультету підготовки іноземних громадян зі спеціальності “Лікувальна справа”, які навчаються іноземною мовою. Слід підкреслити, що невід’ємною частиною підготовки студентів є активне застосування інформаційно-комунікаційних технологій, що включають відкритий доступ до освітніх ресурсів, використання на заняттях сучасних мультимедійних засобів навчання, формування відеотеки з лекціями та індивідуальними завданнями.Висновок. Основою інтерактивних методів навчання є вправи та завдання, які виконуються студентами. Основна відмінність інтерактивних вправ і завдань полягає в тому, що вони спрямовані на закріплення вже вивченого матеріалу та засвоєння нового. Сучасна освіта без використання інтерактивних методів і мультимедійних технологій практично неможлива. Вони дозволяють представити навчальний матеріал у більш доступному для сприйняття студентів візуально-вербальному вигляді. Найкращий результат при використанні даних методів приносить їх комплексне застосування в процесі викладання навчальної дисципліни, а також у поєднанні з традиційними видами навчальної роботи, які дозволяють досягти більш високої ефективності в підготовці майбутніх фахівців.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7676/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.1
dc.subjectinteractive methodsen-US
dc.subjectforeign studentsen-US
dc.subjectinterdisciplinary communicationen-US
dc.subjectprofessional competence.en-US
dc.subjectінтерактивні методиuk-UA
dc.subjectіноземні студентиuk-UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk-UA
dc.subjectпрофесійна компетентність.uk-UA
dc.titleTHE ROLE OF INTERACTIVE TEACHING METHODS OF STUDENTS OF FOREIGN CITIZENS TRAINING FACULTY IN DISCIPLINE "INTERNAL MEDICINE"en-US
dc.titleРОЛЬ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН ІЗ ДИСЦИПЛІНИ “ВНУТРІШНЯ МЕДИЦИНА”uk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record