Show simple item record

СУЧАСНІ КОМП’ЮТЕРНІ ТА МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ КАРДІОЛОГІЇ НА ЗАСАДАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КРЕДИТНО-ТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ (ЄКТСОНП)

dc.creatorSerediuk, V. N.
dc.date2017-10-24
dc.date.accessioned2019-09-01T18:25:26Z
dc.date.available2019-09-01T18:25:26Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7660
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.2.7660
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11629
dc.descriptionThe aim of the study – to analyze the experience of modern computer and multimedia technologies implementation in teaching Inner Medicine according to ECTS principles.The main body. The experience of the cardiology teaching at department of internal medicine and nursing of SHEI “Ivano-Frankivsk National Medical University” of Ministry of Healthcare of Ukraine is analyzed in the article. It is proved that conduction of part of cardiology practical classes as morning conferences (1.5 hours) caused to creative thinking formation in students based on the traditional theoretical knowledge and practical skills and also on modern interactive computer technologies and visualization methods using (electrocardiograms, photo and video protocols of echocardiography and coronarography, multispiral computer tomography with multiplane reconstruction, magnetic resonance tomography etc). Results of cardiology teaching signi ed about positive in uence of this method into clinical thinking development, level of theoretical knowledge and practical skills in 6-year students of medical faculty and faculty of foreign students’ training.Conclusion. The introduction of modern computer and multimedia technologies in educational process on the principles of problembased learning contributes to the higher level of training of students and bringing them closer to current international standards, and increases the competitiveness of Ukrainian universities in the reformation of modern medicine.en-US
dc.descriptionМета роботи – проаналізувати досвід упровадження сучасних комп’ютерних та мультимедійних технологій при викладанні внутрішньої медицини згідно з принципами Європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу.Основна частина. У статті проаналізовано досвід викладання кардіології на кафедрі внутрішньої медицини № 2 та медсестринства ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет” МОЗ України. Доведено, що проведення частини практичних занять із кардіології у форматі ранкових конференцій (1,5 год) сприяє формуванню креативного клінічного мислення студентів на основі не лише традиційних теоретичних знань і практичних навичок, але й застосування сучасних інтерактивних комп’ютерних технологій та методів візуалізації (електрокардіограм, фото і/або відео протоколів ехокардіографії, коронарографії, мультиспіральної комп’ютерної томографії з мультипланарною реконструкцією, магнітно-резонансної томографії тощо). Результати викладання кардіології свідчать про позитивний вплив такого методу на розвиток клінічного мислення, рівень теоретичних знань та практичних навичок студентів 6 курсу медичного факультету і факультету підготовки іноземних громадян.Висновок. Упровадження сучасних комп’ютерних та мультимедійних технологій у навчальний процес на засадах проблемно-орієнтованого навчання сприяє зростанню рівня підготовки студентів і наближенню їх до сучасних світових стандартів та підвищує конкурентоспроможність випускників українських ВНЗ у сучасних умовах реформування медицини.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.formatapplication/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7660/pdf
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7660/8748
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 2 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.2
dc.subjectcardiologyen-US
dc.subjectproblem-based learningen-US
dc.subjectcomputer and multimedia technologies.en-US
dc.subjectкардіологіяuk-UA
dc.subjectпроблемно-орієнтоване навчанняuk-UA
dc.subjectкомп’ютерні та мультимедійні технології.uk-UA
dc.titleTHE MODERN COMPUTER AND MULTIMEDIA TECHNOLOGIES AS A METHOD OF PROBLEM-BASED LEARNING IN CARDIOLOGY TEACHING WITH ELEMENTS OF EUROPEAN CREDIT TRANSFER AND ACCUMULATION SYSTEMen-US
dc.titleСУЧАСНІ КОМП’ЮТЕРНІ ТА МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ КАРДІОЛОГІЇ НА ЗАСАДАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КРЕДИТНО-ТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ (ЄКТСОНП)uk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record