THE MODERN COMPUTER AND MULTIMEDIA TECHNOLOGIES AS A METHOD OF PROBLEM-BASED LEARNING IN CARDIOLOGY TEACHING WITH ELEMENTS OF EUROPEAN CREDIT TRANSFER AND ACCUMULATION SYSTEM
СУЧАСНІ КОМП’ЮТЕРНІ ТА МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ КАРДІОЛОГІЇ НА ЗАСАДАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КРЕДИТНО-ТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ (ЄКТСОНП)
dc.creator | Serediuk, V. N. | |
dc.date | 2017-10-24 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-01T18:25:26Z | |
dc.date.available | 2019-09-01T18:25:26Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7660 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2017.2.7660 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11629 | |
dc.description | The aim of the study – to analyze the experience of modern computer and multimedia technologies implementation in teaching Inner Medicine according to ECTS principles.The main body. The experience of the cardiology teaching at department of internal medicine and nursing of SHEI “Ivano-Frankivsk National Medical University” of Ministry of Healthcare of Ukraine is analyzed in the article. It is proved that conduction of part of cardiology practical classes as morning conferences (1.5 hours) caused to creative thinking formation in students based on the traditional theoretical knowledge and practical skills and also on modern interactive computer technologies and visualization methods using (electrocardiograms, photo and video protocols of echocardiography and coronarography, multispiral computer tomography with multiplane reconstruction, magnetic resonance tomography etc). Results of cardiology teaching signi ed about positive in uence of this method into clinical thinking development, level of theoretical knowledge and practical skills in 6-year students of medical faculty and faculty of foreign students’ training.Conclusion. The introduction of modern computer and multimedia technologies in educational process on the principles of problembased learning contributes to the higher level of training of students and bringing them closer to current international standards, and increases the competitiveness of Ukrainian universities in the reformation of modern medicine. | en-US |
dc.description | Мета роботи – проаналізувати досвід упровадження сучасних комп’ютерних та мультимедійних технологій при викладанні внутрішньої медицини згідно з принципами Європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу.Основна частина. У статті проаналізовано досвід викладання кардіології на кафедрі внутрішньої медицини № 2 та медсестринства ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет” МОЗ України. Доведено, що проведення частини практичних занять із кардіології у форматі ранкових конференцій (1,5 год) сприяє формуванню креативного клінічного мислення студентів на основі не лише традиційних теоретичних знань і практичних навичок, але й застосування сучасних інтерактивних комп’ютерних технологій та методів візуалізації (електрокардіограм, фото і/або відео протоколів ехокардіографії, коронарографії, мультиспіральної комп’ютерної томографії з мультипланарною реконструкцією, магнітно-резонансної томографії тощо). Результати викладання кардіології свідчать про позитивний вплив такого методу на розвиток клінічного мислення, рівень теоретичних знань та практичних навичок студентів 6 курсу медичного факультету і факультету підготовки іноземних громадян.Висновок. Упровадження сучасних комп’ютерних та мультимедійних технологій у навчальний процес на засадах проблемно-орієнтованого навчання сприяє зростанню рівня підготовки студентів і наближенню їх до сучасних світових стандартів та підвищує конкурентоспроможність випускників українських ВНЗ у сучасних умовах реформування медицини. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.format | application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7660/pdf | |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7660/8748 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2017 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 2 (2017) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 2 (2017) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2017.2 | |
dc.subject | cardiology | en-US |
dc.subject | problem-based learning | en-US |
dc.subject | computer and multimedia technologies. | en-US |
dc.subject | кардіологія | uk-UA |
dc.subject | проблемно-орієнтоване навчання | uk-UA |
dc.subject | комп’ютерні та мультимедійні технології. | uk-UA |
dc.title | THE MODERN COMPUTER AND MULTIMEDIA TECHNOLOGIES AS A METHOD OF PROBLEM-BASED LEARNING IN CARDIOLOGY TEACHING WITH ELEMENTS OF EUROPEAN CREDIT TRANSFER AND ACCUMULATION SYSTEM | en-US |
dc.title | СУЧАСНІ КОМП’ЮТЕРНІ ТА МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ КАРДІОЛОГІЇ НА ЗАСАДАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КРЕДИТНО-ТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ (ЄКТСОНП) | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |