Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorРазнатовська, Олена Миколаївна
dc.date2017-10-24
dc.date.accessioned2019-09-01T18:21:36Z
dc.date.available2019-09-01T18:21:36Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7610
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.3.7610
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11620
dc.descriptionНа сьогодні викладання навчальної дисципліни «Фтизіатрія» у вищих медичних закладах значною мірою залежить від впровадження в охорону здоров’я уніфікованих медичних протоколів і настанов з діагностики та лікування туберкульозу, позицій доказової медицини, алгоритмів профілактики цього недуга. Метою викладачів має бути підготовка молодих спеціалістів з високим рівнем теоретичної підготовки, широким спектром клінічного мислення та високою якістю набутих практичних навичок, що є важливими складовими майбутньої професійної діяльності.Мета – показати організацію навчально-методичного забезпечення освітнього процесу на кафедрі фтизіатрії і пульмонології Запорізького державного медичного університету на додипломному рівні.Матеріали та методи: навчально-методичне забезпечення процесу засвоєння навчальної дисципліни «Фтизіатрія» на кафедрі фтизіатрії і пульмонології на додипломному рівні.Результати. Організація навчального забезпечення освітнього процесу на кафедрі фтизіатрії і пульмонології відбувається згідно «Положення про організацію навчального процесу у Запорізькому державному медичному університеті», інструкцій щодо оцінювання навчальної діяльності студентів в умовах впровадження Європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу та методичного посібника «Кредитно-модульна система організації навчального процесу у Запорізькому державному медичному університеті». Активно впроваджуються інноваційні методи навчання (он-лайн курси та ін.). Інноваційні освітні технології мають забезпечувати студентам компетентності, творчу діяльність та формувати здібність приймати самостійні рішення. Тому невід’ємною частиною викладання навчальної дисципліни є формування у студентів клінічного мислення, яке є складовою професійних практичних навичок. Важливу роль в удосконаленні клінічного мислення та формуванні практичних навичок відіграє самостійна робота студентів. Важливим напрямом організації навчального забезпечення освітнього процесу на кафедрі є інтеграція міждисциплінарних зв’язків, що сприяє розвитку клінічного мислення та мотивації для вивчення навчальної дисципліни.Висновки. Впровадження інноваційних методів навчання при засвоєнні навчальної дисципліни «Фтизіатрія» є одним із важливих напрямків удосконалення підготовки студентів в сучасному вищому медичному закладі. В основі інноваційних методів навчання студентів лежать методи, які допомагають формувати творчій, інноваційний підхід до розуміння професійної діяльності, розвивати самостійність мислення.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7610/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.3
dc.subjecteducational and methodological supporten-US
dc.subjecteducational process.en-US
dc.subjectнавчально-методичне забезпеченняuk-UA
dc.subjectосвітній процес.uk-UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ ФТИЗІАТРІЇ І ПУЛЬМОНОЛОГІЇ ЗАПОРІЗЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ НА ДОДИПЛОМНОМУ РІВНІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу