Show simple item record

ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО ВИКЛАДАННЯ КУРСУ ФІЗІОЛОГІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП`ЮТЕРНОЇ СИМУЛЯЦІЇ В СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

dc.creatorRodynskiy, O. H.
dc.creatorDemchenko, O. M.
dc.creatorRodynska, G. O.
dc.creatorHutnik, I. O.
dc.date2017-05-11
dc.date.accessioned2019-09-01T18:21:36Z
dc.date.available2019-09-01T18:21:36Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7605
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.1.7605
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11618
dc.descriptionThe aim of the study – a review of modern computer simulation of physiological functions and evaluation of experience and implementation of these technologies in the educational process of the Department of Physiology, State establishment “Dnipropetrovsk Medical Academy of the Ministry of Health of Ukraine”, Dnipro.Materials and Methods. Theoretical and methodological analysis of modern simulation technologies for teaching the curse of physiology, including next software: “Virtual Physiology” (LuPraFi-Sim, program presented by the International Union of humane education – InterNICHE, and supported WSPA), Sim Nerv, Six Second ECG. Descriptive analyze the quality of passing of licensed test examination “Step 1” in the specialty “Dentistry” of Ukrainian students in 2017.Results and Discussion. At present, there are available and successfully implemented in teaching of physiology software simulators in the following sections: physiology of excitable structures, the central and peripheral nervous system, autonomic nervous system, humoral regulation of visceral functions, urinary system, respiratory system, blood, physiology of the digestive tract, cardiovascular system. The results of the license test examination “Step 1” in the specialty “Dentistry” of Ukrainian students in 2017 the average mark of the discipline “Physiology” is 74.9 %, while the overall average score on the exam of 72.5 %.Conclusions. 1. New software have merged text information, graphics, video and animation of physiological processes, enables high-quality mastering theoretical information and promotes more successful integration of the student in clinical sciences. 2. These developments are actively implemented in all sections of the course Physiology and focused on continuity and consistency of training, based on historical experience and humanistic values, development of new educational technologies. 3. The use of modern simulation technology in teaching physiology course has a positive effect on student performance quality and their preparation to the licensed test exam “Step1”.en-US
dc.descriptionМета дослідження – огляд сучасних засобів комп’ютерної симуляції фізіологічних функцій та оцінка і досвід впровадження цих технологій  у навчальний процес кафедри фізіології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” м. Дніпро.Матеріали та методи дослідження. Теоретичний та методологічний аналіз сучасних симуляційних технологій, які використовуються для викладання курсу фізіології, зокрема програмне забезпечення: “Віртуальна фізіологія” (LuPraFi-Sim, програма представлена Міжнародною спілкою гуманної освіти – InterNICHE, та за підтримки WSPA), Sim Nerv, Six Second ECG. Дескриптивний аналіз якості складання ліцензійного тестового іспиту “Крок-1” за фахом “Стоматологія” вітчизняними студентами у 2017р.Результати й обговорення. На сьогодні доступні та успішно впроваджені у викладання курсу фізіології програми-симулятори з таких розділів, як: фізіологія збудливих структур, центральна та периферична нервова система, автономна нервова система, гуморальна регуляція вісцеральних функцій, система виділення, дихальна система, кров, фізіологія шлунково-кишкового тракту та харчування, серцево-судинна система. За результатами складання ліцензійного тестового іспиту “Крок-1” за фахом “Стоматологія” вітчизняними студентами у 2017 р. середній результат із дисципліни “Фізіологія” складає 74,9 %, при загальному середньому балі по іспиту 72,5 %.Висновки. 1. Нові розробки програмного забезпечення, у яких об’єднані текстова інформація, графіка, відео та анімація фізіологічних процесів, а також можливості впливати на їх перебіг, дають змогу якісного засвоєння теоретичної інформації та більш успішної інтеграції студента до клінічних дисциплін. 2.  Згадані розробки активно реалізуються у всіх розділах курсу фізіології й орієнтовані на безперервність і послідовність навчання, основані на історичному досвіді та гуманістичних цінностях, розвитку нових педагогічних технологій. 3.  Використання сучасних симуляційних технологій у викладанні курсу фізіології чинить позитивний вплив на якісну успішність студентів при складанні ліцензійного тестового екзамену “Крок-1”.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7605/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.1
dc.subjectphysiologyen-US
dc.subjecteducationen-US
dc.subjectmodernityen-US
dc.subjectcomputer simulation.en-US
dc.subjectфізіологіяuk-UA
dc.subjectосвітаuk-UA
dc.subjectсучасністьuk-UA
dc.subjectпедагогікаuk-UA
dc.subjectкомп’ютерна симуляція.uk-UA
dc.titleFEATURES OF METHODOLOGICAL APPROACH TO TEACHING THE COURSE OF NORMAL PHYSIOLOGY USING COMPUTER SIMULATIONS IN MODERN MEDICAL EDUCATION IN UKRAINEen-US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ МЕТОДОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО ВИКЛАДАННЯ КУРСУ ФІЗІОЛОГІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП`ЮТЕРНОЇ СИМУЛЯЦІЇ В СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record