Показати скорочений опис матеріалу

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ- ПЕРШОКУРСНИКІВ МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ НА ПРИКЛАДІ РОБОТИ СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО ГУРТКА

dc.creatorHnatyshyna, L. L.
dc.creatorFalfushynska, H. I.
dc.creatorIvanets, L. M.
dc.date2017-10-24
dc.date.accessioned2019-09-01T18:21:35Z
dc.date.available2019-09-01T18:21:35Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7603
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.2.7603
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11617
dc.descriptionThe aim of the study – to clarify the peculiarities of research activities organization of  rst-year medical students in relationship with the educational process.The main body. The object of this study is the students’ scienti c group (SSG), as the main initial extracurricular form of scientic work organization. The manuscript is shown the peculiarities of  rst-year medical students’ research activities organization of specialty “222 Medicine” on the Department of General Chemistry at I. Horbachevsky Ternopil State Medical University (TSMU).In terms of this study is justi ed the expediency of using the form of extracurricular scienti c work based on the functioning of the SSG as a necessary component of the formation process of professional competence for future doctor in self development and selfrealization. In this process it is noted the role of the curator of SSG, as the guarantor of implementation of their functions, which is actively participates in engaging students in scienti c research, analysis of scienti c literature, writing the scienti c reports and discussing them at group meetings; together with students takes part in scienti c and practical conferences, publication and validation of the results of scienti c work. The role of motivational component in improving the ef ciency of the SSG was noted. Last one combines the use of internal and, dominantly, external motivations.Conclusion. For preparedness of a highly quali ed specialist for professional self-improvement is necessary to provide in universities inextricable relationship of the educational process and research work of students in system of higher medical education, especially in the rst years of study.en-US
dc.descriptionМета роботи – з’ясувати особливості організації науково-дослідної роботи студентів-першокурсників медичного профілю у взаємозв’язку з навчальним процесом.Основна частина. Об’єктом даного дослідження є студентський науковий гурток (СНГ) як основна початкова позааудиторна форма організації наукової роботи. У статті розглянуто особливості організації науково-дослідницької діяльності студентів-першокурсників спеціальності “222 Медицина” на кафедрі загальної хімії ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” (ТДМУ).В аспекті даного дослідження обґрунтовано доцільність використання позааудиторної форми наукової роботи на прикладі функціонування СНГ, як необхідної складової процесу формування професійної компетентності майбутнього лікаря до саморозвитку і самореалізації. У даному процесі відзначено роль куратора гуртка, як гаранта реалізації функцій СНГ, який бере активну участь у залученні студентів до наукового пошуку, аналізу наукової літератури з даної проблематики гуртка, написанні наукових звітів та обговоренні їх на засіданнях гуртка; разом із гуртківцями бере участь у науково практичних конференціях, публікуванні та апробації результатів наукової роботи. Також значна увага приділена формуванню мотиваційного компонента у підвищенні ефективності діяльності СНГ, який поєднує використання зовнішніх та внутрішніх мотивів з домінуванням останніх.Висновок. Для формування готовності висококваліфікованого фахівця до професійного самовдосконалення необхідно забезпечити в університетах нерозривний зв’язок навчального процесу і науково-дослідної роботи студентів у системі вищої медичної освіти, особливо на перших курсах навчання.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7603/pdf
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7603/8731
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 2 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.2
dc.subjectstudent scienti c groupen-US
dc.subjectmotivationen-US
dc.subjectscienti potentialen-US
dc.subjectcompetency approach.en-US
dc.subjectстудентський науковий гуртокuk-UA
dc.subjectмотиваціяuk-UA
dc.subjectнауковий потенціалuk-UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk-UA
dc.titlePECULIARITIES OF RESEARCH ACTIVITIES ORGANIZATION OF FIRST-YEAR MEDICAL STUDENTS BASED ON THE ANALYSIS WORK OF A STUDENT SCIENTIFIC GROUPen-US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ- ПЕРШОКУРСНИКІВ МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ НА ПРИКЛАДІ РОБОТИ СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО ГУРТКАuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу