Показати скорочений опис матеріалу

ПЕРСПЕКТИВИ ВИКЛАДАННЯ УРОЛОГІЇ В БУКОВИНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

dc.creatorFedoruk, O. S.
dc.creatorIlyuk, I. I.
dc.creatorZaitsev, V. I.
dc.creatorVladychenko, K. A.
dc.creatorStepan, V. T.
dc.creatorVisnyuk, V. V.
dc.date2017-05-11
dc.date.accessioned2019-09-01T18:21:35Z
dc.date.available2019-09-01T18:21:35Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7537
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.1.7537
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11614
dc.descriptionThe aim of the study – to analyze teaching state of Urology in BSMU, to find out weak points in educational process and possibilities for its improvement.Matherials and Methods. The peculiarities of teaching of Urology in Bukovynian State Medical University according to modern tendencies of urologist’s graduation in Ukraine and worldwide were analyzed.Results and Discussion. The main directions in theoretical and practical education which need to be improved are implementation of modern systems for training and solving of additional problems for English-speaking students.Conclusions. Effective answering for challenging tasks of health care system needs teachers and urologists appropriate level of education and knowledge with usage of modern educational technologies.en-US
dc.descriptionМета дослідження – проаналізувати стан викладання урології в БДМУ, визначити слабкі місця в навчальному процесі та можливі напрямки їх удосконалення.Матеріали та методи дослідження.  Нами проаналізовано особливості викладання урології на тлі сучасних вимог навчального процесу та вимог до підготовки майбутнього лікаря-уролога.Результати й обговорення. В результаті аналізу визначено слабкі місця при викладанні урології на сучасному рівні, до яких можна віднести недостатнє впровадження в навчальний процес сучасних технологічних систем підготовки та сучасних тренажерів, а також ряд проблем, пов’язаних із викладанням студентам англійською мовою.Висновки. Ефективне розв’язання викликів сучасної охорони здоров’я потребує високого рівня фахової підготовки спеціалістів-урологів, проведення цілеспрямованих організаційно-методичних та педагогічних заходів в усіх розділах підготовки лікаря-уролога, пріоритетом яких є підвищення кваліфікації та практичних фахових умінь, широке використання у навчально-виховному процесі інноваційних технологій навчання. uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.formatapplication/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7537/pdf
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7537/8727
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.1
dc.subjecteducationen-US
dc.subjecturologyen-US
dc.subjectpractical skills.en-US
dc.subjectнавчанняuk-UA
dc.subjectурологіяuk-UA
dc.subjectпрактичні навички.uk-UA
dc.titlePERSPECTIVES OF TEACHING OF UROLOGY IN BUKOVYNIAN STATE MEDICAL UNIVERSITYen-US
dc.titleПЕРСПЕКТИВИ ВИКЛАДАННЯ УРОЛОГІЇ В БУКОВИНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу