ASSESSMENT OF ACADEMIC PERFORMANCE WITH LEARNING MONITORING SYSTEM FOR LICENSING INTEGRATED EXAM PREPARATION IN SPECIALTY OF DENTISTRY
ОЦІНКА АКАДЕМІЧНОЇ УСПІШНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ НАВЧАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ “СТОМАТОЛОГІЯ”
dc.creator | Doroshenko, O. M. | |
dc.creator | Sirenko, O. F. | |
dc.date | 2017-05-11 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-01T18:21:35Z | |
dc.date.available | 2019-09-01T18:21:35Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7503 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2017.1.7503 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11612 | |
dc.description | The aim of the study – to discover the ways of improving the level of interns’ academic performance by development of competency-based testing formats in dental education with learning monitoring system application for licensing integrated exam preparation.Materials and Methods. In order to improve preparedness to licensing integrated exam, learning monitoring system was used. The results of training tests, mock examination and licensing integrated exam were compared.Results and Discussion. Learning monitoring system application for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry allowed to reach higher results of state examination: the average percentage increase and the increase of number of interns, who passed licensing exam, were observed. High level of success pass predictability of learning monitoring system application was proved.Conclusions. An implication of the on-line distance learning and learning monitoring system gives an opportunity to provide the monitoring of academic performance and to evaluate the competency level during the primary specialization in the specialty of Dentistry. | en-US |
dc.description | Мета дослідження: –визначення шляхів покращення рівня академічної успішності лікарів-інтернів шляхом удосконалення форматів оцінювання, основаних на визначенні компетентності, у стоматологічній освіті із застосуванням системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту.Матеріали та методи дослідження: Система моніторингу навчання була застосована з метою покращення готовності лікарів-інтернів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту. Було порівняно результати тренувальних тестів, пробних іспитів та ліцензійного іспиту.Результати й обговорення: Використання системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту за спеціальністю “стоматологія” дозволило досягти кращих результатів державної атестації: відзначалось зростання середнього відсотка складання та зростання числа інтернів, які склали ліцензійний іспит. Доведено високий рівень прогнозування успіху складання іспиту при застосуванні системи моніторингу навчання.Висновки. Застосування дистанційного он-лайн навчання та системи моніторингу навчання дає можливість здійснювати моніторинг академічної успішності та оцінити рівень компетентності під час первинної спеціалізації за спеціальністю Стоматологія. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7503/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2017 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 1 (2017) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 1 (2017) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2017.1 | |
dc.subject | dental education | en-US |
dc.subject | interns | en-US |
dc.subject | learning monitoring system | en-US |
dc.subject | integrated licensing exam. | en-US |
dc.subject | стоматологічна освіта | uk-UA |
dc.subject | інтерни | uk-UA |
dc.subject | система моніторингу навчання | uk-UA |
dc.subject | інтегрований ліцензійний іспит. | uk-UA |
dc.title | ASSESSMENT OF ACADEMIC PERFORMANCE WITH LEARNING MONITORING SYSTEM FOR LICENSING INTEGRATED EXAM PREPARATION IN SPECIALTY OF DENTISTRY | en-US |
dc.title | ОЦІНКА АКАДЕМІЧНОЇ УСПІШНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ НАВЧАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ “СТОМАТОЛОГІЯ” | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |