Показати скорочений опис матеріалу

ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ОКРЕМИХ ПИТАНЬ КЛІМАТОТЕРАПІЇ СТУДЕНТАМ 6 КУРСУ АНГЛОМОВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ ГІГІЄНИ ТА ЕКОЛОГІЇ НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ

dc.creatorAntonenko, A. M.
dc.creatorMerezhkina, N. V.
dc.creatorBardov, V. G.
dc.creatorStavnichenko, P. V.
dc.date2017-05-11
dc.date.accessioned2019-09-01T18:21:34Z
dc.date.available2019-09-01T18:21:34Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7449
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.1.7449
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11610
dc.descriptionThe aim of our study was to share our experiences and established peculiarities of separate themes teaching, including issues of climate therapy, for foreign students of medical universities that are in the final stage of their training.Materials and methods. The methods of analysis, synthesis and systematization of information, statistical methods were used in this work. As sources of information data from the Ministry of Education and Science of Ukraine and the official site of NMU were used.Results. Climate therapy – is accessible and enjoyable way to treat a patient that has a pronounced therapeutic and prophylactic properties, helps in the treatment of chronic and autoimmune diseases. Considering the fact that over 80 % of O.O. Bogomolets NMU foreign students came from countries with hot climates and they will back there to work as a doctors, staff of the Hygiene and Ecology Department pays more attention to review of the questions of climatic resorts is desert and steppe zones usage for the treatment and prevention of diseases. For descriptive reasons of teaching materials in the form of block diagrams that include information on the characteristics of each type of climatic resorts, climatic factors for use in a particular case, their mechanism of action, indications and contraindications for their use were created by us using guidelines of Uzhgorod University Department of Health Resorts. Students are trained to apply the scheme using climatic resorts for treatment and prevention of specific diseases by the example of situational tasks with a detailed description of the clinical situation, medical history, symptoms of disease, location and operation of the patient, etc.Conclusion. Given the foregoing, we conclude that the department developed a metodological framework for teaching foreing English-speaking students of climate therapy helps themobtainnecesery practicalakillsand raising the level of general training. en-US
dc.descriptionМета дослідження – поділитися встановленими нами особливостями та досвідом викладання окремих тем, зокрема питань кліматотерапії, студентам-іноземцям медичних вузів, що знаходяться на завершальному етапі свого навчання.Матеріали та методи дослідження. У роботі використано методи аналізу, синтезу та систематизації інформації, статистичні методи. Як джерела інформації використано дані Міністерства освіти і науки України та офіційного сайту НМУ. Результати й обговорення. Кліматотерапія – це доступний та приємний для пацієнта спосіб лікування, який має виражені терапевтичні та профілактичні властивості, допомагає в лікуванні хронічних та аутоімунних захворювань. Зважаючи на те, що більше 80 % студентів-іноземців НМУ імені О.О. Богомольця англомовної форми навчання приїхали із країн з жарким кліматом і повернуться туди ж працювати лікарями, більше уваги колектив кафедри гігієни та екології  приділяє розгляду питань використання кліматичних курортів саме пустельної та степової зон з метою лікування та профілактики захворювань. Для наочності навчання нами з використанням методичних рекомендацій кафедри курортології Ужгородського університету були створені матеріали у вигляді блок-схем, які включають інформацію щодо особливостей кожного типу кліматичних курортів, кліматичних факторів, механізму їх дії, показань та протипоказань до їх використання. Студенти навчаються застосовувати схеми використання кліматичних курортів для лікування і профілактики конкретних захворювань на прикладі ситуаційних задач з детальним описанням клінічної ситуації: анамнезу, симптоматики захворювання, місця проживання та роботи пацієнта тощо.Висновок. Розроблена кафедрою методологічна база для викладаня питань кліматотерапії студентам англомовної форми навчання сприяєотриманню ними необхідних практичних навичок та підвищенню рівня загальної професійної підготовки.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7449/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.1
dc.subjecteducationen-US
dc.subjectfeaturesen-US
dc.subjectforeign studentsen-US
dc.subjectclimate therapy.en-US
dc.subjectнавчанняuk-UA
dc.subjectособливостіuk-UA
dc.subjectстуденти-іноземціuk-UA
dc.subjectкліматотерапія.uk-UA
dc.titleTEACHING EXPERIENCE OF SOME CLIMATOTHERAPY ISSUES FOR 6 COURSE ENGLISH-SPEAKING STUDENTS AT THE HYGIENE AND ECOLOGY DEPARTMENT OF O.O. BOGOMOLETS NATIONAL MEDICAL UNIVERSITYen-US
dc.titleДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ОКРЕМИХ ПИТАНЬ КЛІМАТОТЕРАПІЇ СТУДЕНТАМ 6 КУРСУ АНГЛОМОВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ ГІГІЄНИ ТА ЕКОЛОГІЇ НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу