Показати скорочений опис матеріалу

ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ НА КАФЕДРІ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ І ТЕРАПІЇ

dc.creatorZhdan, V. N.
dc.creatorBabanina, M. Y.
dc.creatorTkachenko, M. V.
dc.creatorVolchenko, G. V.
dc.creatorKitura, E. M.
dc.creatorShylkina, L. M.
dc.creatorLebed, V. G.
dc.date2017-05-11
dc.date.accessioned2019-09-01T18:21:34Z
dc.date.available2019-09-01T18:21:34Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7448
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.1.7448
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11609
dc.descriptionThe aim of the study analyze the efficiency of educational course for in doctors specialty “General practice – family medicine”, which was at the Department of Family Medicine and therapy of research institute of postgraduate education and the branch of the department in the city.Kremenchug.Materials and methods. Evaluating the of efficacy of educational technology used was performed at the end of the cycle testing using licensed computer program «Elex» (2-3 asked 150 questions difficulty level from the corresponding profession) and by checking mastering practical skills by standardized maps practical skills and summarizing anonymous questioning. An important feature of the educational process in postgraduate medical education is also a close combination of theoretical and practical training, because great importance is the complexity of learning: the use of distance education on the stage of theoretical knowledge and practical skills training at the clinical sites. This is a convincing explanation for the presence of part-time study and explain the advantage of distance education where the students away from the base of the institution. Distance education forms can not be used alone and in combination with classical forms of education.Results and discussion. There were seen the efficiency of distance learning, according to test results and mastering practical skills.Conclusions. Distance education at the postgraduate stage training of interns and medical students of is self-focused work using modern information technologies, the effectiveness of which depends on the teacher methodologically structured process, information and communication capacity of higher education. There were given recommendations on the implementation of elements of distance learning in the practice of the research institute of postgraduate education.en-US
dc.descriptionМета дослідження – аналіз педагогічної ефективності курсів передатестаційного циклу для лікарів з фаху “Загальна практика – сімейна медицина”, що проводилися на базі кафедри сімейної медицини і терапії навчально-наукового інституту післядипломної освіти та на філії кафедри у м. Кременчук.Матеріали та методи дослідження. Оцінка ефективності використаних педагогічних технологій проводилася наприкінці циклу шляхом проведення тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” (пропонувалося 150 питань 2-3 рівня складності з відповідного фаху) і шляхом перевірки опанування практичних навичок згідно зі стандартизованими картами практичних навичок та підведення підсумків з анонімним анкетуванням. Важливою особливістю навчального процесу в галузі післядипломної медичної освіти також є тісне поєднання теоретичної та практичної підготовки фахівців, тому велике значення має саме комплексність навчання: використання дистанційних форм на етапі теоретичної підготовки та  відпрацювання практичних навичок на клінічних базах стажування. Це є переконливим поясненням наявності заочної частини навчання та пояснює перевагу дистанційної освіти, коли слухачі віддалені від бази навчального закладу. Дистанційні форми освіти не можуть існувати самостійно та використовуються у поєднанні з класичними формами навчання.Результати й обговорення. Показана ефективність використання дистанційних форм навчання за даними результатів тестування та опанування практичних навичок.Висновки. Дистанційна освіта на післядипломному етапі навчання лікарів-інтернів та лікарів-курсантів є самостійна цілеспрямована робота з використанням сучасних інформаційних технологій, ефективність якої залежить від методологічно структурованого викладачем процесу та інформаційно-комунікаційних можливостей вищого навчального закладу. Надані рекомендації щодо впровадження елементів дистанційного навчання в практику роботи Навчально-наукового інституту післядипломної освіти. uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7448/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.1
dc.subjecteducationen-US
dc.subjectdistance educationen-US
dc.subjectpostgraduate education.en-US
dc.subjectнавчанняuk-UA
dc.subjectдистанційна освітаuk-UA
dc.subjectпіслядипломна освіта.uk-UA
dc.titleINTRODUCTION OF DISTANCE EDUCATION IN THE DEPARTMENT OF FAMILY MEDICINE AND THERAPYen-US
dc.titleВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ НА КАФЕДРІ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ І ТЕРАПІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу