Показати скорочений опис матеріалу
ANALYSIS OF THE SURVEY OF IFNMU STUDENTS ON COMPLETION OF STUDY COURSE “OPERATIVE SURGERY AND TOPOGRAPHIC ANATOMY”
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ІФНМУ ПО ЗАВЕРШЕННЮ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ОПЕРАТИВНА ХІРУРГІЯ І ТОПОГРАФІЧНА АНАТОМІЯ”
dc.creator | Kavyn, V. О. | |
dc.creator | Popovych, Yu. L. | |
dc.creator | Fedorak, V. M. | |
dc.creator | Miesoiedova, A. V. | |
dc.creator | Parakhoniak, V. V. | |
dc.date | 2017-05-11 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-01T18:21:34Z | |
dc.date.available | 2019-09-01T18:21:34Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7447 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2017.1.7447 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11608 | |
dc.description | The aim of the study – researching of opinion students’ on the organization of educational process on completion of their training at the Department of Clinical Anatomy and Operative SurgeryMaterials and methods. Research is based on the analysis of questionnaires the third year students of the Medical Faculty of Ivano-Frankivsk National Medical University.Results and discussion. The article analyzes the results of a survey of third year students of medical faculty in IFNMU on completion of study discipline Operative Surgery and Topographic Anatomy. Questions have been raised in the questionnaire related to the educational process at the Department of Clinical Anatomy and Operative Surgery in terms of credit-transfer system, conducting practical classes, implementation and assimilation of medical faculty students practical skills. At the same time for the purpose of clarification "survival knowledge" to students in the questionnaire included two questions on the likely responses of the themes of the last module. The survey results showed prospect of further improvement of the educational process on discipline Operative Surgery and Topographic Anatomy at the medical faculty. At this stage, students can learn practical skills, which then become part of the diagnostic or therapeutic process. This discipline is an important transitional link between theoretical and clinical disciplines. As shown by the survey students wish to devote more time on practical skills, techniques off their performance, focusing on security and the possibility of practical skills. Constant dialogue with the student audience positively affect the organization of educational process in a credit-transfer system, which is implemented inUkraine by the Bologna Declaration. This is not only contrary, but allows students to develop additional motivation to learn, increase their desire for self-education and improvement, constant updating of their knowledge – behind the reform of higher education, which is held inUkraine.Conclusion. Questionnaire, which was held at the department, demonstrated ways to improve the teaching of discipline Operative Surgery and Topographic Anatomy at present, allowed to develop new approaches to working out practical skills of students to help further students studying fullness clinical disciplines. | en-US |
dc.description | Мета дослідження – вивчення думки студентів про організацію навчального процесу по завершенню їх навчання на кафедрі “Клінічна анатомія і оперативна хірургія”Матеріали та методи дослідження Анкетування студентів третього курсу медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету, які завершили вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”. Запитання, які були поставлені в анкеті, стосувалися організації навчального процесу на кафедрі “Клінічна анатомія та оперативна хірургія” в умовах кредитно-трансферної системи, проведення практичних занять викладачами кафедри, виконання та засвоєння студентами медичного факультету практичних навиків. Разом з тим, з метою вияснення “виживання знань” у студентів, в анкету були включені два запитання з ймовірними відповідями з тем минулого модуля.Результати і обговорення. Отримані результати анкетування показали перспективу подальшого удосконалення навчального процесу з дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” на медичному факультеті. Дана дисципліна є важливою перехідною ланкою між теоретичними та клінічними дисциплінами. На цьому етапі студенти мають змогу оволодіти практичними навиками, які в подальшому стануть складовою частиною діагностичного чи лікувального процесу. Як показало анкетування, студенти бажають більше приділяти часу практичним навикам, відпрацьовувати техніку їх виконання, акцентуючи увагу на забезпечення та можливості засвоєння практичних навиків. Постійний діалог зі студентською аудиторією позитивно впливає на організацію навчального процесу в умовах кредитно-трансферної системи, яка запроваджена в Україні згідно з Болонською декларацією. Це не тільки не суперечить, але дозволяє виробити у студентів додаткову мотивацію до навчання, посилити їх бажання до самоосвіти та вдосконалення, постійного оновлення своїх знань, що лежить в основі реформи вищої освіти, яка проводиться в Україні.Висновок. Проведене анкетування продемонструвало шляхи покращення викладання дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” на сучасному етапі, дозволило розробити нові підходи до відпрацювання практичних навиків студентами, що допоможе у подальшому повноцінному вивченні студентами клінічних дисциплін. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7447/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2017 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 1 (2017) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 1 (2017) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2017.1 | |
dc.subject | questionnaire | en-US |
dc.subject | practical skill | en-US |
dc.subject | educational process. | en-US |
dc.subject | анкетування | uk-UA |
dc.subject | практичний навик | uk-UA |
dc.subject | навчальний процес. | uk-UA |
dc.title | ANALYSIS OF THE SURVEY OF IFNMU STUDENTS ON COMPLETION OF STUDY COURSE “OPERATIVE SURGERY AND TOPOGRAPHIC ANATOMY” | en-US |
dc.title | АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ІФНМУ ПО ЗАВЕРШЕННЮ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ОПЕРАТИВНА ХІРУРГІЯ І ТОПОГРАФІЧНА АНАТОМІЯ” | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |