Показати скорочений опис матеріалу
MODEL OF FUTURE FELDSHER’S RESEARCH COMPETENCY FORMATION DURING ACADEMIC BIOLOGICAL SUBJECTS STUDYING PROCESS
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФЕЛЬДШЕРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
dc.creator | Moseychuk, A. R. | |
dc.date | 2017-05-11 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-01T18:21:33Z | |
dc.date.available | 2019-09-01T18:21:33Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7415 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2017.1.7415 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11605 | |
dc.description | The aim of the study – scientifically justifying the model of the research competence of the future medical assistants in the study of biological sciences.Materials and Methods. Formation of research competence of paramedics in the study of biological sciences do not spontaneous but controlled and regulated process effectiveness and success of which depends on the determined pedagogical conditions are realized through the means, methods and forms of educational process. Groups of methods consisted of: methods that form the scientific outlook of future paramedics and exchanges information (conversation, debate, essay); methods to organize research activities for future paramedics and stimulate its reasons (research, instruction, research objectives, role play, project method, case method); methods of assisting prospective paramedics of reflection implement their research activities (individual interviews, essays). The main forms of organization of training were lectures, seminars, discussions, laboratory research studies, competitions, roundtable conference, workshop, self-study, practice, work in scientific circles, individual consultations.Results and Discussion. Research expertise provides continuous self-development of the individual for the whole life in the social and professional spheres through systematic transdisciplinary knowledge of methodology and paradigmatics of scientific research, ability to comprehensively, critically, economically handle the latest information and use it mobile to solve problems of professional tasks. Analysis of pedagogical literature shows that the process of modeling is widely used in pedagogy and didactics. Thus, educational content as well as learning activities are subject to modeling. To display a complete picture of the studied process there have been developed structural and semantic model of the research competence of the future medical assistants in the study of biological sciences. Developing pedagogic model it should be concluded that the problem of forming of research competence of the future medical assistants in the study of biological sciences is complex and diverse, which should be considered from the standpoint of system competence and scientific approaches.Conclusions. Simulation of the formation of research competence in accordance with the concepts of system and competence approach will ensure the positive dynamics of the levels of research competence of the future medical assistants. Further scientific research is aimed at determining the effectiveness of the model developed and pedagogical conditions of formation of research competence of the future medical assistants in the study of biological sciences. | en-US |
dc.description | Мета дослідження. – науково обґрунтувати модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін.Матеріали та методи дослідження. Формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін не стихійний, а керований і регульований процес, результативність та успішність якого залежать від визначених педагогічних умов, які реалізовано через засоби, методи і форми навчального процесу. Групи методів склали: методи, що формують науковий світогляд майбутніх фельдшерів і здійснюють обмін інформацією (бесіда, диспут, есе); методи, що організують дослідницьку діяльність майбутніх фельдшерів і стимулюють її мотиви (дослід, інструктаж, дослідницькі завдання, ділова гра, проектний метод, кейс-метод); методи, що надають допомогу майбутнім фельдшерам здійснювати рефлексію їх дослідницької діяльності (індивідуальна бесіда, есе). Основними формами організації навчання виступили: лекції, семінари-дискусії, лабораторно-дослідні заняття, олімпіади, круглий стіл, конференція, майстер-клас, самостійна робота, практика, робота у науковому гуртку, індивідуальні консультації.Результати й обговорення. Дослідницька компетентність забезпечує безперервний саморозвиток особистості протягом всього життя у соціальній та професійній сферах завдяки системним трансдисциплінарним знанням методології та парадигматики наукового дослідження, вмінню всебічно, критично, економно опрацьовувати найновішу інформацію та мобільно використовувати її для розв’язання професійних задач Аналіз педагогічної літератури засвідчує, що процес моделювання широко застосовується в педагогіці і дидактиці. При цьому моделюванню підлягає як зміст освіти, так і навчальна діяльність. Для відображення цілісної картини досліджуваного процесу розроблено структурно-змістову модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін. Розробляючи педагогічну модель, дійшли висновку, що проблема формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін є складною і різнобічною, яку потрібно розглядати з позицій системного та компетентнісного наукових підходівВисновки. Моделювання процесу формування дослідницької компетентності відповідно до концепцій системного та компетентнісного підходів забезпечить позитивну динаміку рівнів сформованості дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів. Подальший науковий пошук спрямовано на визначення ефективності розробленої моделі та педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7415/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2017 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 1 (2017) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 1 (2017) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2017.1 | |
dc.subject | futuremedical assistants | en-US |
dc.subject | research competence | en-US |
dc.subject | formation | en-US |
dc.subject | structure and conceptual model. | en-US |
dc.subject | майбутні фельдшери | uk-UA |
dc.subject | дослідницька компетентність | uk-UA |
dc.subject | формування | uk-UA |
dc.subject | структурно-змістова модель. | uk-UA |
dc.title | MODEL OF FUTURE FELDSHER’S RESEARCH COMPETENCY FORMATION DURING ACADEMIC BIOLOGICAL SUBJECTS STUDYING PROCESS | en-US |
dc.title | МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФЕЛЬДШЕРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |