Показати скорочений опис матеріалу
THE ROLE OF COMPUTER TECHNOLOGIES IN EDUCATIONAL PROCESS OF TEACHING OF INTERNAL MEDICINE IN 5 STUDENTS OF COURSE IN MEDICAL FACULTY
РОЛЬ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПРИ ВИКЛАДАННІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ У СТУДЕНТІВ 5 КУРСУ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
dc.creator | Kuryata, О. V. | |
dc.creator | Karapetyan, К. G. | |
dc.creator | Mytrokhina, O. S. | |
dc.date | 2017-05-11 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-01T18:21:33Z | |
dc.date.available | 2019-09-01T18:21:33Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7331 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2017.1.7331 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11602 | |
dc.description | The aim of study – to evaluate the attitude of 5th year students of medical faculty, as future specialists for the educational process through questionnaires using computer and Internet technologies for preparation of practical classes.Materials and methods. A survey was condukted among 111 students of medical faculties, 80 (72.1 %) among them are studying at state-funded education 31 (27.9 %) on a contract basis.Results and discussion: Сomputers for training are used daily by 67.5 % of budget students and 80.6 % of contract. In most cases, students work on a computer by “Krok-2” test and methodological recommendations of the department: 95 % and 96.3 % of students on the budget and 90.3 % and 96.8 % on contract basis. Both budget students (90 %) and contract students (80.6 %) use computer technology to work with protocols of medical care, exactly the orders of the Ministry of Health of Ukraine. During the training, the teaching of clinical disciplines involves understanding students the modern technologies, which relate to both diagnosis and treatment of patients. 86 % of students consider it necessary to get acquainted with modern high-tech research methods, and most of them (53.8 %) expressed the opinion that they were acquainted with practical classes during their studies.Conclusions. The use of computer softwares program in the educational process assists future general practitioners in the understanding the knowledge and formation of skills, which develops educational and practical activities. | en-US |
dc.description | Мета дослідження – оцінити за допомогою анкетування студентів 5 курсу медичних факультетів відношення майбутніх фахівців до комп’ютерних та інтернет-технологій у навчальному процесі при підготовці до практичних занять.Матеріали та методи дослідження. Проведено анкетування серед 111 студентів медичних факультетів, серед них 80 (72,1 %) навчаються на бюджеті, 31 (27,9 %) – за контрактною основою.Результати й обговорення. Для навчання комп’ютерною технікою щоденно користуються 67,5 % студентів бюджетної форми навчання та 80,6 % – контрактної форми. У більшості випадків студенти працюють на комп’ютері з базами тестів «Крок-2» та методичними рекомендаціями кафедри: 95 % та 96,3 % студентів на бюджеті і 90,3 % та 96,8 % – на контрактному навчанні. Як бюджетні студенти (90%), так і контрактні (80,6%) використовують комп’ютерну техніку для роботи з протоколами надання медичної допомоги, а саме наказами МОЗ України. Викладання клінічних дисциплін передбачає ознайомлення студентів з сучасними технологіями, які стосуються як діагностики, так і лікування хворих. 86 % студентів вважають обов’язковою необхідністю ознайомлення з сучасними високотехнологічними методами дослідження, при цьому більшість з них (53,8 %) висловлювала думку про ознайомлення саме на практичних заняттях під час навчання.Висновок. Використання у навчальному процесі комп’ютерного забезпечення допомагає майбутнім лікарям загальної практики у засвоєнні знань і формуванні вмінь, розвиває навчальну і практичну діяльність. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7331/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2017 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 1 (2017) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 1 (2017) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2017.1 | |
dc.subject | computer technology | en-US |
dc.subject | high-tech methods | en-US |
dc.subject | education process. | en-US |
dc.subject | комп’ютерні технології | uk-UA |
dc.subject | високотехнологічні методи. | uk-UA |
dc.title | THE ROLE OF COMPUTER TECHNOLOGIES IN EDUCATIONAL PROCESS OF TEACHING OF INTERNAL MEDICINE IN 5 STUDENTS OF COURSE IN MEDICAL FACULTY | en-US |
dc.title | РОЛЬ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПРИ ВИКЛАДАННІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ У СТУДЕНТІВ 5 КУРСУ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |