Показати скорочений опис матеріалу
BUSINESS GAME AS A TECHNIQUE OF OPTIMIZATION OF ACTIVE LEARNING IN POST-GRADUATE STUDENTS TRAINING IN PUBLIC HEALTH
ДІЛОВА ГРА ЯК МЕТОД ОПТИМІЗАЦІЇ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ
dc.creator | Lytvynova, O. N. | |
dc.creator | Romanіuk, L. M. | |
dc.creator | Terenda, N. O. | |
dc.creator | Panchyshyn, N. Ya. | |
dc.date | 2017-02-21 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-01T18:21:32Z | |
dc.date.available | 2019-09-01T18:21:32Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7314 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2016.4.7314 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11594 | |
dc.description | The article studies the technique of business game as an innovative way to enhance the educational process for post-graduate students training in public health. It emphasizes the differences between business game in post-graduate and graduate students. It shows peculiarities of building situational tasks with a frustration element. Interactive forms of classes, particularly in the form of “business game” are alternative forms to traditional forms of seminar classes. | en-US |
dc.description | У статті розглядається методика проведення ділової гри як інноваційного способу активізації навчального процесу для слухачів курсів післядипломної підготовки лікарів з організації охорони здоров’я. Відзначено відмінності проведення ділової гри серед курсантів у порівнянні зі студентською групою. Показано особливості побудови ситуаційних завдань з фрустраційним елементом. Інтерактивні форми заняття, зокрема у формі “ділової гри”, є альтернативними формами до традиційних семінарських форм занять. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7314/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2017 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 4 (2016) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2016) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2016.4 | |
dc.title | BUSINESS GAME AS A TECHNIQUE OF OPTIMIZATION OF ACTIVE LEARNING IN POST-GRADUATE STUDENTS TRAINING IN PUBLIC HEALTH | en-US |
dc.title | ДІЛОВА ГРА ЯК МЕТОД ОПТИМІЗАЦІЇ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |