THE USE OF SIMULATION TECHNOLOGY IN STUDY of STUDENTS on EMERGENCY MEDICAL CARE PROVIDING
ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ З НАДАННЯ ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ
dc.creator | Pertsov, V. І. | |
dc.creator | Lyovkin, O. A. | |
dc.creator | Telushko, Ya. V. | |
dc.date | 2017-05-11 | |
dc.date.accessioned | 2019-08-31T12:50:06Z | |
dc.date.available | 2019-08-31T12:50:06Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7175 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2017.1.7175 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11576 | |
dc.description | The aim of the study – to show new effective methods of teaching students that are embedded in the department of disaster medicine, military medicine, anesthesiology and intensive care ofZaporizhzhiaStateMedicalUniversity.Materials and methods. The main features of simulation training is the use dummies or extras to complete and realistic simulation of an object in a particular situation; working out specific practical skills using modern equipment without damage to human health; practicing teamwork in the imitated situation.Results and discussion. The introduction were driven to automatism algorithms of cardiopulmonary resuscitation; trauma management, drowning; initial triage issues.Conclusions. 1. Forms simulation training system is highly practical training of medical students. 2. Team classes have priority form working algorithm cardiopulmonary resuscitation, trauma management. 3. Master classes should be used as part of practical training during scientific conferences. 4. Training seminars are the best form of training in working with non-medical audience (military personnel, volunteers, students). 5. Competitions help students improve practical skills to develop the skills of primary triage and more. | en-US |
dc.description | Мета роботи – показати нові ефективні методи навчання студентів, які впроваджені на кафедрі медицини катастроф, військової медицини, анестезіології та інтенсивної терапії Запорізького державного медичного університету.Матеріали та методи. Головні ознаки симуляційного навчання: можливість використання манекенів або статистів для повноти та реалістичності моделювання об’єкта в певній ситуації; відпрацювання конкретних практичних навичок з використанням сучасної апаратури без завдання шкоди здоров’ю людини; відпрацювання командної роботи в імітованій конкретній ситуації.Результати й обговорення. Результатом впровадження стали доведені до автоматизму алгоритми проведення серцево-легеневої реанімації; надання допомоги при політравмі, нефатальному втопленні; питання первинного медичного сортування.Висновки. 1. Форми симуляційного навчання (командні заняття, майстер-класи, семінари-тренінги, змагання) є високоефективною системою практичної підготовки студентів медичних вузів. 2. Командні заняття є пріоритетною формою відпрацювання алгоритму серцево-легеневої реанімації, надання екстреної медичної допомоги при травмі. 3. Майстер-класи слід використовувати як елемент практичної підготовки під час проведення науково-практичних конференцій. 4. Семінари-тренінги є оптимальною формою навчання у роботі з немедичною аудиторією (військовослужбовцями, волонтерами, школярами). 5. Змагання допомагають студентам вдосконалити практичні навички, оволодіти навичками первинного медичного сортування тощо. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7175/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2017 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 1 (2017) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 1 (2017) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2017.1 | |
dc.subject | simulation training | en-US |
dc.subject | students of medical university | en-US |
dc.subject | emergency medical care. | en-US |
dc.subject | симуляційне навчання. | uk-UA |
dc.title | THE USE OF SIMULATION TECHNOLOGY IN STUDY of STUDENTS on EMERGENCY MEDICAL CARE PROVIDING | en-US |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ З НАДАННЯ ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |