Показати скорочений опис матеріалу

ПРО НАЛАГОДЖЕННЯ СДО MOODLE ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТОВОГО ОЦІНЮВАННЯ З КУРСУ “ВИЩА МАТЕМАТИКА”

dc.creatorSemenets, A. V.
dc.date2017-05-11
dc.date.accessioned2019-08-31T12:50:06Z
dc.date.available2019-08-31T12:50:06Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7131
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.1.7131
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11575
dc.descriptionThe aim of the study is to present an author's experience of the LMS Moodle configuration for the STACK question type with MAXIMA CAS usage.Materials and Methods of the research. The configuration of Bitnami-based LMS Moodle test instance is presented. The usage ot the STACK question type with MAXIMA CAS integration for the for the "Higher mathematic" course assessment is proposed.Results and Discussions. The problem of the MAXIMA CAS usage on LMS Moodle server running on CentOS 7 is depicted. An update of the procedure of the LMS Moodle adoption and configuration process for the STACK question type usage is offered. The steps-by-step manual for the MAXIMA CAS compilation and installation on server runs by the CentOS 7 OS is developed. The question type STACK questions authoring for the "Higher mathematic" course assessment are given as example.Conclusion. Benefits of STACK question type usage for the "Higher mathematic" course assessment are presented. The further research and development perspectives are described.en-US
dc.descriptionМета дослідження – представлення досвіду автора щодо налагодження СДО Moodle для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика” з використанням тестових питань типу STACK та системи комп’ютерної алгебри MAXIMA.Матеріали та методи дослідження. Для проведення дослідження розгорнуто тестове середовище у вигляді віртуальної машини в мережному кластері ТДМУ, на якому було встановлено сервер під управлінням ОС CentOS7 з СДО Moodle, версії 3.1.3 з репозиторію ПЗ Bitnami. Для розробки тестів з курсу “Вища математика” запропоновано застосування типу питань STACKiз системою комп’ютерної алгебри MAXIMA.Результати й обговорення. Встановлено проблему використання системи комп’ютерної алгебри MAXIMA на сервері СДО Moodle під управлінням ОС CentOS7. Представлено результати удосконалення процесу налагодження СДО Moodle для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика” з використанням тестових питань типу STACK та системи комп’ютерної алгебри MAXIMA. Розроблено алгоритм налаштування системи комп’ютерної алгебри MAXIMA на сервері під управлінням ОС CentOS 7. Показано приклад розробки тестових питань.Висновки. Представлено переваги використання тестових питань типу STACK та системи комп’ютерної алгебри MAXIMA для проведення тестового оцінювання з математичних дисциплін засобами СДО Moodle. Показано перспективність застосування алгоритму потенційованого дерева відповідей (Potential response trees), що підтримується плагіном тестових питань типу STACK, при підготовці тестового оцінювання.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.formatapplication/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7131/pdf
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7131/8698
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.1
dc.subjectmedical educationen-US
dc.subjectinformation systemsen-US
dc.subjecttest assessmenten-US
dc.subjectMoodleen-US
dc.subjectSTACKen-US
dc.subjectMAXIMAen-US
dc.subjectCentOS 7.en-US
dc.subjectмедична освітаuk-UA
dc.subjectінформаційні системиuk-UA
dc.subjectтестове оцінюванняuk-UA
dc.subjectMoodleuk-UA
dc.subjectSTACKuk-UA
dc.subjectMAXIMAuk-UA
dc.subjectCentOS 7.uk-UA
dc.titleON THE LMS MOODLE CONFIGURATION FOR THE "HIGHER MATHEMATIC" COURSE ASSESSMENTen-US
dc.titleПРО НАЛАГОДЖЕННЯ СДО MOODLE ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТОВОГО ОЦІНЮВАННЯ З КУРСУ “ВИЩА МАТЕМАТИКА”uk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeметодика оцінюванняuk-UA
dc.typecourse assessmenten-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу