Показати скорочений опис матеріалу
THE PROBLEM OF ACADEMIC HONESTY IN EDUCATIONAL PROCESS AND SCIENCE: O. O. BOHOMOLETS NATIONAL MEDICAL UNIVERSITY EXPERIENCE
ПРОБЛЕМА АКАДЕМІЧНОЇ ЧЕСНОСТІ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ТА НАУЦІ: ДОСВІД НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ
dc.creator | Stechenko, O. V. | |
dc.date | 2016-11-22 | |
dc.date.accessioned | 2019-08-31T09:14:00Z | |
dc.date.available | 2019-08-31T09:14:00Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6921 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2016.3.6921 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11568 | |
dc.description | This article analyzes O. O. Bohomolets National Medical University experience in regulations of academic honesty development and implementation as an important document of University’s quality management system of education. The anonymous survey of 412 respondents about level of academic culture and dissemination of academic fraud in various forms results analysis is presented. It was found that 55 % of students of universities to make yurself the final control of the subjects of the curriculum, while indecisiveness recognized in the drafting session 16 %. The importance of transforming the academic culture of teachers and students is determined to ensure the success of European integration changes of the educational process in Ukraine. | en-US |
dc.description | У статті проаналізовано досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця з розробки та впровадження Положення про академічну чесність як важливого документа в рамках функціонування внутрішньовузівської системи управління якістю освіти. Наведено результати аналізу анонімного анкетування 412 респондентів щодо рівня академічної культури та розповсюдження академічного шахрайства в різних формах. Виявлено, що 55 % студентів Університету самостійно складають підсумковий контроль з дисциплін навчального плану, в той час як визнали несамостійність у складанні сесії 16 % респондентів. Визначено важливість трансформації академічної культури науково-педагогічних працівників та студентів для забезпечення успішності євроінтеграційних змін освітнього процесу в країні. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6921/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2016 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2016) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2016) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2016.3 | |
dc.title | THE PROBLEM OF ACADEMIC HONESTY IN EDUCATIONAL PROCESS AND SCIENCE: O. O. BOHOMOLETS NATIONAL MEDICAL UNIVERSITY EXPERIENCE | en-US |
dc.title | ПРОБЛЕМА АКАДЕМІЧНОЇ ЧЕСНОСТІ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ТА НАУЦІ: ДОСВІД НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |