Показати скорочений опис матеріалу
SIGNIFICANCE OF LECTURES AS AN IMPORTANT COGNITIVE FACTOR IN THE TRAINING OF A FUTURE MEDICAL WORKER
ЗНАЧЕННЯ ЛЕКЦІЇ ЯК ВАГОМОГО ПІЗНАВАЛЬНО-ВИХОВУЮЧОГО ФАКТОРА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО МЕДИЧНОГО ПРАЦІВНИКА
dc.creator | Zamorskyi, I. I. | |
dc.creator | Khmara, T. V. | |
dc.date | 2016-05-13 | |
dc.date.accessioned | 2019-08-31T07:46:41Z | |
dc.date.available | 2019-08-31T07:46:41Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6399 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i1.6399 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11545 | |
dc.description | The paper is dedicated to the optimization of giving lectures in higher medical schools using unconventional teaching methods for lecture classes. It is noted that the active involvement of students to perceive lectures while combining traditional informative lectures with non-traditional lecture methods both allows a better acquisition of lectures, and contributes to the proper education of future health care workers. | en-US |
dc.description | Стаття присвячена питанням оптимізації читання лекцій у вищих медичних навчальних закладах з використанням нетрадиційних педагогічних методик проведення лекційних занять. Відзначено, що активне залучення студентів до сприйняття лекційного матеріалу при поєднанні традиційної інформаційної лекції з нетрадиційними лекційними методиками дозволятиме як покращити засвоєння лекційного матеріалу, так і сприятиме належному вихованню майбутнього медичного працівника. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6399/5857 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2016 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 1 (2016) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 1 (2016) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i1 | |
dc.title | SIGNIFICANCE OF LECTURES AS AN IMPORTANT COGNITIVE FACTOR IN THE TRAINING OF A FUTURE MEDICAL WORKER | en-US |
dc.title | ЗНАЧЕННЯ ЛЕКЦІЇ ЯК ВАГОМОГО ПІЗНАВАЛЬНО-ВИХОВУЮЧОГО ФАКТОРА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО МЕДИЧНОГО ПРАЦІВНИКА | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |