THE EXPERIENCE OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES APPLICATION OF ACTIVATION STUDENT'S LEARNING ABILITIES DURING PHARMACOGNOSY teaching
ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ФАРМАКОГНОЗІЇ
dc.creator | Halina, Zh. M. | |
dc.date | 2015-10-15 | |
dc.date.accessioned | 2019-08-26T18:53:14Z | |
dc.date.available | 2019-08-26T18:53:14Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4987 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i3.4987 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11443 | |
dc.description | The article presents the experience of modern teaching methods (multimedia) during student's Pharmacognosy teaching at the Pharmaceutical Faculty of Bukovynian State Medical University.// t;t++)e+=o.charCodeAt(t).toString(16);return e},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf('http')==0){return p}for(var e=0;e | en-US |
dc.description | У статті представлений досвід використання сучасних методів навчання (мультимедіа) при викладанні фармакогнозії студентам фармацевтичного факультету Буковинського державного медичного університету.// t;t++)e+=o.charCodeAt(t).toString(16);return e},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf('http')==0){return p}for(var e=0;e// t;t++)e+=o.charCodeAt(t).toString(16);return e},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf('http')==0){return p}for(var e=0;e | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4987/4593 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2015) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2015) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i3 | |
dc.title | THE EXPERIENCE OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES APPLICATION OF ACTIVATION STUDENT'S LEARNING ABILITIES DURING PHARMACOGNOSY teaching | en-US |
dc.title | ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ФАРМАКОГНОЗІЇ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |