Показати скорочений опис матеріалу

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

dc.creatorYaremchuk, O. Z.
dc.creatorGabor, G. G.
dc.creatorKrynytska, I. Ya.
dc.creatorKulitska, M. I.
dc.creatorShevchuk, O. O.
dc.date2015-10-15
dc.date.accessioned2019-08-26T18:53:14Z
dc.date.available2019-08-26T18:53:14Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4984
dc.identifier10.11603/me.v0i3.4984
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11440
dc.descriptionThe main forms of organization of educational-educative process in higher educational institutions today are established in the article. An important component of teaching staff professional activity in higher educational institutions is searching for effective ways and tools for substantial improvement of education and ensure the unity of professional training and education. The development of the students’ self-government plays an important role in the formation of personality, creativity and implement the education of socially active students. Organization of educative work in higher educational institutions requires constant improvement and searching for new methods.// t;t++)e+=o.charCodeAt(t).toString(16);return e},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf('http')==0){return p}for(var e=0;een-US
dc.descriptionУ статті висвітлено основні форми організації освітньо-виховного процесу у вищих навчальних закладах на сучасному етапі. Важливою складовою професійної діяльності професорсько-викладацького складу у вищих навчальних закладах є пошук ефективних шляхів удосконалення освіти і забезпечення єдності професійного навчання і виховання. Окреслено роль студентського самоврядування у формуванні особистості, реалізації творчого потенціалу та вихованні соціально-активних студентів. Показано, що організація виховної роботи у вищих навчальних закладах потребує постійного вдосконалення і пошуку нових методів. // t;t++)e+=o.charCodeAt(t).toString(16);return e},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf('http')==0){return p}for(var e=0;euk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4984/4590
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2015)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2015)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleFEATURES OF ORGANIZATION OF EDUCATIONAL-EDUCATIVE PROCESS IN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONSen-US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу