Show simple item record

СИТУАЦІЙНІ ЗАДАЧІ У ВИКЛАДАННІ БІОЕТИКИ ЯК МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ НАУКИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ

dc.creatorTolokova, T. I.
dc.date2015-06-02
dc.date.accessioned2019-08-26T18:49:05Z
dc.date.available2019-08-26T18:49:05Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4187
dc.identifier10.11603/me.v0i1.4187
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11416
dc.descriptionAn important task of the department of medical bioethics and deontology is formation clinical thinking, awareness genuine progress without high morals, respect for human dignity - is impossible. Situational tasks are used to estimation of the final level of the students' knowledge. The main direction of the students' studying process satisfies modern requirements of the health care system.en-US
dc.descriptionВажливим завданням кафедри медичної біоетики і деонтології є формування клінічного мислення, усвідомлення, що справжній прогрес без високої моралі, поваги до гідності людини – неможливий. Ситуаційні задачі використовуються для виявлення кінцевого рівня знань. Основний напрямок навчання студентів відповідає сучасним вимогам системи охорони здоров’я.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4187/3869
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2015)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2015)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleSITUATIONAL TASKS IN TEACHING PROCESS OF BIOETHICS AS INTERDISCIPLINARY SCIENCE IN MEDICAL EDUCATIONen-US
dc.titleСИТУАЦІЙНІ ЗАДАЧІ У ВИКЛАДАННІ БІОЕТИКИ ЯК МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ НАУКИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record