dc.creator | Поканевич, О. В. | |
dc.creator | Матяш, М. М. | |
dc.creator | Худенко, Л. І. | |
dc.date | 2015-04-28 | |
dc.date.accessioned | 2019-08-26T18:45:36Z | |
dc.date.available | 2019-08-26T18:45:36Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3658 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i2.3658 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11399 | |
dc.description | У статті розглядається роль мотиваційного аспекту в формуванні самостійної фізичної активності у студентів медичного вузу. Проводиться аналіз показників, що характеризують мотивацію до самостійної активної фізичної діяльності за умов впровадження кредитно – модульної системи. Для визначення показників, що характеризують мотиваційні аспекти в формуванні відношення до систематичних занять фізичною активністю були використані методики дослідження змін самопочуття, активності та настрою. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3658/3383 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 2 (2014) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 2 (2014) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i2 | |
dc.title | Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно – модульної системи освіти. | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |