Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorПоканевич, О. В.
dc.creatorМатяш, М. М.
dc.creatorХуденко, Л. І.
dc.date2015-04-28
dc.date.accessioned2019-08-26T18:45:36Z
dc.date.available2019-08-26T18:45:36Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3658
dc.identifier10.11603/me.v0i2.3658
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11399
dc.descriptionУ статті розглядається роль мотиваційного аспекту в формуванні самостійної фізичної активності у студентів медичного вузу. Проводиться аналіз показників, що характеризують мотивацію до самостійної активної фізичної діяльності за умов впровадження кредитно – модульної системи. Для визначення показників, що характеризують мотиваційні аспекти в формуванні відношення до систематичних занять фізичною активністю були використані методики дослідження змін самопочуття, активності та настрою. uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3658/3383
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 2 (2014)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2014)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i2
dc.titleДеякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно – модульної системи освіти.uk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу