dc.creator | Унгурян, Л. М. | |
dc.creator | Чернецька, Г. В. | |
dc.creator | Науменко, І. А. | |
dc.date | 2014-01-08 | |
dc.date.accessioned | 2019-08-26T18:18:04Z | |
dc.date.available | 2019-08-26T18:18:04Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2200 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i3.2200 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11378 | |
dc.description | У цій статті розглядаються можливості впровадження дистанційних технологій у навчальний процес студентів-заоч-ників. В даний час зростає кількість інформації, яка так необхідна для отримання, розуміння і засвоєння знань. Насучасному етапі розвитку освіти стала актуальною проблема пошуку нових форм організації навчального процесу. Цеспричинило впровадження інформаційних технологій в освіту і формування окремого виду навчання – дистанційного.Дистанційне навчання можна розглядати як найважливіший чинник економічного зростання та соціального розвитку. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2200/2065 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2013) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2013) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i3 | |
dc.title | ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ЗАОЧНИКІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ В МЕДИЧНОМУ ВНЗ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Рецензована стаття | uk-UA |