Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorУнгурян, Л. М.
dc.creatorЧернецька, Г. В.
dc.creatorНауменко, І. А.
dc.date2014-01-08
dc.date.accessioned2019-08-26T18:18:04Z
dc.date.available2019-08-26T18:18:04Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2200
dc.identifier10.11603/me.v0i3.2200
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11378
dc.descriptionУ цій статті розглядаються можливості впровадження дистанційних технологій у навчальний процес студентів-заоч-ників. В даний час зростає кількість інформації, яка так необхідна для отримання, розуміння і засвоєння знань. Насучасному етапі розвитку освіти стала актуальною проблема пошуку нових форм організації навчального процесу. Цеспричинило впровадження інформаційних технологій в освіту і формування окремого виду навчання – дистанційного.Дистанційне навчання можна розглядати як найважливіший чинник економічного зростання та соціального розвитку.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2200/2065
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2013)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2013)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ЗАОЧНИКІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ В МЕДИЧНОМУ ВНЗuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeРецензована статтяuk-UA


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу