dc.creator | Аймедов, К. В. | |
dc.creator | Жогно, Ю. П. | |
dc.date | 2013-12-27 | |
dc.date.accessioned | 2019-08-26T18:18:01Z | |
dc.date.available | 2019-08-26T18:18:01Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2172 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i3.2172 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11373 | |
dc.description | Синдром професійного вигоряння медичного працівника сьогодні актуальний і привертає увагу завдяки всезростаю-чим вимогам з боку суспільства до здоров’я лікаря і якості медичної допомоги, що надається. Початковий етап професі-оналізації, на нашу думку, також не повинен залишатися без уваги дослідників проблеми робочого стресу, предикторигенезизу якого, що наявні в педагогічному процесі, перебувають у фокусі нашої статті. На основі проведеного експери-ментального дослідження виділені специфічні для даної категорії професіоналів предиктори емоційного вигоряння іпідготовані відповідні рекомендації з оптимізації педагогічного процесу. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2172/2037 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2013) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2013) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i3 | |
dc.title | СИНДРОМ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРЯННЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Рецензована стаття | uk-UA |