Show simple item record

КЛЮЧЕВЫЕ ТРЕНДЫ РАЗВИТИЯ ТЕХНОЛОГИЙ ПЕРЕДАЧИ ЗНАНИЙ В СИСТЕМАХ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО МЕДИЦИНСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ И НЕПРЕРЫВНОГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ВРАЧЕЙ;
КЛЮЧОВІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ТЕХНОЛОГІЙ ПЕРЕДАВАННЯ ЗНАНЬ У СИСТЕМАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ТА БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ

dc.creatorMintser, O. P.
dc.creatorSukhanova, O. O.
dc.creatorShevtsova, O. M.
dc.creatorGanynets, P. P.
dc.creatorSarkanych, O. V.
dc.creatorKoshova, S. P.
dc.creatorShevchenko, Ya. O.
dc.date2019-02-20
dc.date.accessioned2019-08-26T18:17:58Z
dc.date.available2019-08-26T18:17:58Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/9858
dc.identifier10.11603/mie.1996-1960.2018.4.9858
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11362
dc.descriptionBackground. The trends of technologies development of postgraduate training of doctors as well as their continuous professional development are considered. Results. It is emphasized that universities are still the ideal place for the transfer and production of knowledge. However, it is completely useless to compete with online education for universities offering a typical contact education. It is postulated that many technologies of transfer of knowledge practically exclude the solution of the task of standardizing trajectories of learning and ensuring an efficient, individualized transfer of knowledge. Conclusions. The opinion is expressed on the necessity of developing algorithms for the timely identification of individual characteristics in learning the teaching material and on the basis of their creation of adaptive teaching systems.en-US
dc.descriptionРассмотрены тренды развития технологий последипломного обучения и непрерывного профессионального развития врачей. Подчеркивается, что университеты по-прежнему, являются идеальным местом для передачи и продуцирования знаний. Однако, конкурировать с онлайн обучением университетам, предлагающим типичное контактное образование, совершенно бесполезно. Постулируется, что множество технологий передачи знаний практически исключает решение задачи стандартизации траекторий обучения и обеспечения эффективного индивидуализированного трансфера знаний. Высказывается мнение о необходимости разработки алгоритмов своевременного выявления индивидуальных особенностей в усвоении учебного материала и на их основе создания адаптивных обучающих систем.ru-RU
dc.descriptionРозглянуто тренди розвитку технологій післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку лікарів. Підкреслюється, що університети, як і раніше, є ідеальним місцем для передавання та продукування знань. Однак, конкурувати з онлайн навчанням університетам, що пропонують типову контактну освіту, абсолютно марно. Постулюється, що безліч технологій передавання знань практично унеможливлює рішення завдання стандартизації траєкторій навчання та забезпечення ефективного індивідуалізованого трансферу знань. Висловлюється думка про необхідність розроблення алгоритмів своєчасного виявлення індивідуальних особливостей у засвоєнні навчального матеріалу та на їх основі створення адаптивних навчальних систем.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherI. Horbachevsky Ternopil National Medical Universityen-US
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/9858/9548
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0uk-UA
dc.sourceMedical Informatics and Engineering; No 4 (2018); 50-56en-US
dc.sourceМедицинская информатика и инженерия; № 4 (2018); 50-56ru-RU
dc.sourceМедична інформатика та інженерія; № 4 (2018); 50-56uk-UA
dc.source1997-7468
dc.source1996-1960
dc.source10.11603/mie.1996-1960.2018.4
dc.subjecte-learningen-US
dc.subjectonline learningen-US
dc.subjectmixed learningen-US
dc.subjectgameimization of educationen-US
dc.subjectindividualen-US
dc.subjectadaptive educationen-US
dc.subjectcontinuous professional development of doctors and pharmacistsen-US
dc.subjectэлектронное обучениеru-RU
dc.subjectонлайн обучениеru-RU
dc.subjectсмешанное обучениеru-RU
dc.subjectгеймификация обученияru-RU
dc.subjectиндивидуальноеru-RU
dc.subjectадаптивное обучениеru-RU
dc.subjectнепрерывное профессиональное развитие врачейru-RU
dc.subjectелектронне навчанняuk-UA
dc.subjectонлайн навчанняuk-UA
dc.subjectзмішане навчанняuk-UA
dc.subjectгейміфікація навчанняuk-UA
dc.subjectіндивідуальнеuk-UA
dc.subjectадаптивне навчанняuk-UA
dc.subjectбезперервний професійний розвиток лікарівuk-UA
dc.titleKEY TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF KNOWLEDGE TRANSFER TECHNOLOGIES IN POSTGRADUATE MEDICAL EDUCATION SYSTEMS AND THE CONTINUOUS PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF DOCTORSen-US
dc.titleКЛЮЧЕВЫЕ ТРЕНДЫ РАЗВИТИЯ ТЕХНОЛОГИЙ ПЕРЕДАЧИ ЗНАНИЙ В СИСТЕМАХ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО МЕДИЦИНСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ И НЕПРЕРЫВНОГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ВРАЧЕЙru-RU
dc.titleКЛЮЧОВІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ТЕХНОЛОГІЙ ПЕРЕДАВАННЯ ЗНАНЬ У СИСТЕМАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ТА БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record