Show simple item record

ЭФФЕКТИВНОСТЬ ТЕХНОЛОГИИ ОРГАНИЗАЦИИ ЦИФРОВЫХ УЧЕБНЫХ АУДИТОРИЙ;
ЕФЕКТИВНІСТЬ ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЦИФРОВИХ НАВЧАЛЬНИХ АУДИТОРІЙ

dc.creatorDyadyk, O. O.
dc.creatorSmila, Z. V.
dc.creatorSukhanova, O. O.
dc.creatorGrygorovska, A. V.
dc.date2019-02-19
dc.date.accessioned2019-08-26T18:17:58Z
dc.date.available2019-08-26T18:17:58Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/9846
dc.identifier10.11603/mie.1996-1960.2018.4.9846
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11361
dc.descriptionBackground. The technology of organizing digital educational classroom as a unified learning environment is described. This technology provides unlimited possibilities for practical training of students, flexible organization of specialized classes and the formation of a profound level of knowledge. Results. It is shown that the use of computer technologies, in particular digital audiences, has a large number of advantages — the ability to assess the competence of the students, assess the effectiveness of the main stages of continuous professional development of doctors and pharmacists, provide students with any level of learning the tool for further access to medical knowledge, necessary to provide quality care and lifelong learning. Conclusions. It was emphasized that it is extremely important to ensure the advanced training of teachers of higher medical educational institutions with new information technologies.en-US
dc.descriptionОписана технология организации цифровых учебных аудиторий как среды объединенного обучения, которая предоставляет неограниченные возможности для практического обучения слушателей, гибкой организации специализированных занятий и формирование глубокого уровня знаний. Показано, что использование компьютерных технологий, в частности цифровых аудиторий, имеет большое количество преимуществ — возможность оценить компетентность слушателей, оценить эффективность основных этапов непрерывного профессионального развития врачей, предоставить слушателям на любом уровне обучения инструмент для дальнейшего доступа к медицинским знаниям, необходимым для предоставления качественной медицинской помощи и обучения в течение всей жизни. Подчеркнуто, что важным является обеспечение опережающей подготовки и обучения преподавателей заведений высшего медицинского образования новым информационным технологиям.ru-RU
dc.descriptionОписано технологію організації цифрових навчальних аудиторій як середовища об'єднаного навчання, що надає необмежені можливості для практичного навчання слухачів, гнучкої організації спеціалізованих занять і формування глибокого рівня знань. Показано, що використання комп'ютерних технологій, зокрема цифрових аудиторій, має велику кількість переваг — можливість оцінити компетентність слухачів, оцінити ефективність основних етапів безперервного професійного розвитку лікарів, надати слухачам на будь-якому рівні навчання інструмент для подальшого доступу до медичних знань, необхідний для надання якісної допомоги та навчання протягом усього життя. Підкреслено, що важливим є забезпечення випереджаючої підготовки та навчання науково-педагогічних працівників закладів вищої медичної освіти новим інформаційним технологіям.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherI. Horbachevsky Ternopil National Medical Universityen-US
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/9846/9550
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0uk-UA
dc.sourceMedical Informatics and Engineering; No 4 (2018); 66-70en-US
dc.sourceМедицинская информатика и инженерия; № 4 (2018); 66-70ru-RU
dc.sourceМедична інформатика та інженерія; № 4 (2018); 66-70uk-UA
dc.source1997-7468
dc.source1996-1960
dc.source10.11603/mie.1996-1960.2018.4
dc.subjectmedical educationen-US
dc.subjectcontinuous professional development of doctorsen-US
dc.subjectdigital educational classen-US
dc.subjectdigitalizationen-US
dc.subjectvisualizationen-US
dc.subjectmultidisciplinary approachen-US
dc.subjectмедицинское образованиеru-RU
dc.subjectнепрерывное профессиональное развитие врачейru-RU
dc.subjectцифровой учебный классru-RU
dc.subjectцифровизацияru-RU
dc.subjectвизуализацияru-RU
dc.subjectмультидисциплинарный подходru-RU
dc.subjectмедична освітаuk-UA
dc.subjectбезперервний професійний розвиток лікарівuk-UA
dc.subjectцифровий навчальний класuk-UA
dc.subjectцифровізаціяuk-UA
dc.subjectвізуалізаціяuk-UA
dc.subjectмультидисциплінарний підхідuk-UA
dc.titleTHE EFFECTIVENESS OF TECHNOLOGY FOR ORGANIZING DIGITAL LEARNING CLASSROOMSen-US
dc.titleЭФФЕКТИВНОСТЬ ТЕХНОЛОГИИ ОРГАНИЗАЦИИ ЦИФРОВЫХ УЧЕБНЫХ АУДИТОРИЙru-RU
dc.titleЕФЕКТИВНІСТЬ ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЦИФРОВИХ НАВЧАЛЬНИХ АУДИТОРІЙuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record