Показати скорочений опис матеріалу
THE EFFECTIVENESS OF TECHNOLOGY FOR ORGANIZING DIGITAL LEARNING CLASSROOMS
ЭФФЕКТИВНОСТЬ ТЕХНОЛОГИИ ОРГАНИЗАЦИИ ЦИФРОВЫХ УЧЕБНЫХ АУДИТОРИЙ;
ЕФЕКТИВНІСТЬ ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЦИФРОВИХ НАВЧАЛЬНИХ АУДИТОРІЙ
dc.creator | Dyadyk, O. O. | |
dc.creator | Smila, Z. V. | |
dc.creator | Sukhanova, O. O. | |
dc.creator | Grygorovska, A. V. | |
dc.date | 2019-02-19 | |
dc.date.accessioned | 2019-08-26T18:17:58Z | |
dc.date.available | 2019-08-26T18:17:58Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/9846 | |
dc.identifier | 10.11603/mie.1996-1960.2018.4.9846 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11361 | |
dc.description | Background. The technology of organizing digital educational classroom as a unified learning environment is described. This technology provides unlimited possibilities for practical training of students, flexible organization of specialized classes and the formation of a profound level of knowledge. Results. It is shown that the use of computer technologies, in particular digital audiences, has a large number of advantages — the ability to assess the competence of the students, assess the effectiveness of the main stages of continuous professional development of doctors and pharmacists, provide students with any level of learning the tool for further access to medical knowledge, necessary to provide quality care and lifelong learning. Conclusions. It was emphasized that it is extremely important to ensure the advanced training of teachers of higher medical educational institutions with new information technologies. | en-US |
dc.description | Описана технология организации цифровых учебных аудиторий как среды объединенного обучения, которая предоставляет неограниченные возможности для практического обучения слушателей, гибкой организации специализированных занятий и формирование глубокого уровня знаний. Показано, что использование компьютерных технологий, в частности цифровых аудиторий, имеет большое количество преимуществ — возможность оценить компетентность слушателей, оценить эффективность основных этапов непрерывного профессионального развития врачей, предоставить слушателям на любом уровне обучения инструмент для дальнейшего доступа к медицинским знаниям, необходимым для предоставления качественной медицинской помощи и обучения в течение всей жизни. Подчеркнуто, что важным является обеспечение опережающей подготовки и обучения преподавателей заведений высшего медицинского образования новым информационным технологиям. | ru-RU |
dc.description | Описано технологію організації цифрових навчальних аудиторій як середовища об'єднаного навчання, що надає необмежені можливості для практичного навчання слухачів, гнучкої організації спеціалізованих занять і формування глибокого рівня знань. Показано, що використання комп'ютерних технологій, зокрема цифрових аудиторій, має велику кількість переваг — можливість оцінити компетентність слухачів, оцінити ефективність основних етапів безперервного професійного розвитку лікарів, надати слухачам на будь-якому рівні навчання інструмент для подальшого доступу до медичних знань, необхідний для надання якісної допомоги та навчання протягом усього життя. Підкреслено, що важливим є забезпечення випереджаючої підготовки та навчання науково-педагогічних працівників закладів вищої медичної освіти новим інформаційним технологіям. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | I. Horbachevsky Ternopil National Medical University | en-US |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/9846/9550 | |
dc.rights | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 | uk-UA |
dc.source | Medical Informatics and Engineering; No 4 (2018); 66-70 | en-US |
dc.source | Медицинская информатика и инженерия; № 4 (2018); 66-70 | ru-RU |
dc.source | Медична інформатика та інженерія; № 4 (2018); 66-70 | uk-UA |
dc.source | 1997-7468 | |
dc.source | 1996-1960 | |
dc.source | 10.11603/mie.1996-1960.2018.4 | |
dc.subject | medical education | en-US |
dc.subject | continuous professional development of doctors | en-US |
dc.subject | digital educational class | en-US |
dc.subject | digitalization | en-US |
dc.subject | visualization | en-US |
dc.subject | multidisciplinary approach | en-US |
dc.subject | медицинское образование | ru-RU |
dc.subject | непрерывное профессиональное развитие врачей | ru-RU |
dc.subject | цифровой учебный класс | ru-RU |
dc.subject | цифровизация | ru-RU |
dc.subject | визуализация | ru-RU |
dc.subject | мультидисциплинарный подход | ru-RU |
dc.subject | медична освіта | uk-UA |
dc.subject | безперервний професійний розвиток лікарів | uk-UA |
dc.subject | цифровий навчальний клас | uk-UA |
dc.subject | цифровізація | uk-UA |
dc.subject | візуалізація | uk-UA |
dc.subject | мультидисциплінарний підхід | uk-UA |
dc.title | THE EFFECTIVENESS OF TECHNOLOGY FOR ORGANIZING DIGITAL LEARNING CLASSROOMS | en-US |
dc.title | ЭФФЕКТИВНОСТЬ ТЕХНОЛОГИИ ОРГАНИЗАЦИИ ЦИФРОВЫХ УЧЕБНЫХ АУДИТОРИЙ | ru-RU |
dc.title | ЕФЕКТИВНІСТЬ ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЦИФРОВИХ НАВЧАЛЬНИХ АУДИТОРІЙ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |