ADVANTAGES OF ONLINE FORMS AS A MEANS OF TEACHING OF INTERNSHIP
ПРЕИМУЩЕСТВА ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ОНЛАЙН-ФОРМ КАК СПОСОБА ОБУЧЕНИЯ В ИНТЕРНАТУРЕ;
ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ФОРМ ЯК ЗАСОБУ ВИКЛАДАННЯ В ІНТЕРНАТУРІ
dc.creator | Krivenko, V. I. | |
dc.creator | Kachan, I. S. | |
dc.creator | Nepryadkina, I. V. | |
dc.creator | Fedorova, O. P. | |
dc.creator | Kolesnik, M. Yu. | |
dc.creator | Pakhomova, S. P. | |
dc.creator | Radomskaya, T. Yu. | |
dc.date | 2018-06-05 | |
dc.date.accessioned | 2019-08-26T17:56:32Z | |
dc.date.available | 2019-08-26T17:56:32Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/8893 | |
dc.identifier | 10.11603/mie.1996-1960.2018.1.8893 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11332 | |
dc.description | The article deals with the results of the analysis of the effectiveness of using online forms in the process of mastering the discipline «internal diseases». A pedagogical experiment was conducted with the inclusion of 46 interns who were engaged in the department during the period 2016-2017. It was found that the use of online forms to improve the efficiency of the educational process at the expense of, firstly, reducing the time spent on processing of the survey results, and, secondly, the optimization of the material assimilation level and «survival» knowledge of medical interns using a visual representation the results of the initial test and the substantive discussion on problematic issues. The combination of the online interviewing as a form of testing with the traditional way of control, and with self-control, can lead to a real system of objective assessment of the knowledge and realization of the main task of the educational process — the formation of strong knowledge and provide high-quality training of future specialists. | en-US |
dc.description | В статье представлены результаты анализа эффективности использования онлайн-форм в процессе освоения дисциплины «внутренние болезни». Проведен педагогический эксперимент с включением 46 врачей-интернов, которые занимались на кафедре в период 2016-2017 годов. Установлено, что использование онлайн-форм позволяет повысить эффективность учебного процесса за счет, во-первых, уменьшения времени, затрачиваемого на обработку результатов опроса, и, во-вторых, оптимизации уровня усвоения материала и «выживаемости» знаний врачей-интернов с помощью наглядного представления результатов исходного испытания и предметной дискуссии по проблемным вопросам. Онлайн-опрос характеризуется большей объективностью и, как следствие, более выраженным положительным стимулирующим влиянием на познавательную деятельность врача-интерна. В предлагаемой методике проверка выполнения ситуационных задач выполняется централизованно, по единым критериям, что позволяет с достаточным основанием судить об общей степени овладения соответствующими знаниями и навыками, выявлять типичные ошибки и на этом основании корректировать, а в дальнейшем — совершенствовать учебный процесс. Сочетание онлайн-опроса как формы проверки с традиционными средствами контроля, а также с самоконтролем может способствовать выработке реальной системы объективной оценки знаний и реализации главной задачи образовательного процесса — формированию прочных знаний и обеспечению высокого качества подготовки будущих специалистов. | ru-RU |
dc.description | У статті наведено результати аналізу ефективності використання онлайн-форм у процесі опанування дисципліни «внутрішні хвороби». Проведено педагогічний експеримент із включенням 46 лікарів-інтернів, які займалися на кафедрі в період 2016-2017 років. Встановлено, що використання онлайн-форм дозволяє підвищити ефективність навчального процесу за рахунок, по-перше, зменшення часу, який витрачається на обробку результатів опитування, і, по-друге, поліпшення рівня засвоєння матеріалу та «виживаності» знань лікарів-інтернів за допомогою наочного представлення результатів вихідного випробування і предметної дискусії з проблемних питань. Онлайн-опитування характеризується більшою об'єктивністю і, як наслідок, більш позитивним стимулюючим впливом на пізнавальну діяльність лікаря-інтерна. У запропонованій методиці перевірка виконання ситуаційних завдань виконується централізовано, за єдиними критеріями, що дозволяє з достатньою підставою судити про загальний ступінь сформо-ваності відповідних знань та навиків, виявляти типові помилки і на цій основі корегувати та надалі вдосконалювати навчальний процес. Поєднання онлайн-опитування як форми перевірки з традиційними засобами контролю, а також із самоконтролем може сприяти виробленню реальної системи об'єктивної оцінки знань і реалізації головного завдання освітнього процесу — формуванню міцних знань і забезпеченню високої якості підготовки майбутніх фахівців. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | I. Horbachevsky Ternopil National Medical University | en-US |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/8893/8236 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 V. I. Kryvenko, I. S. Kachan, І. В. Непрядкіна, O. P. Fedorova, M. Yu. Kolesnyk, С. П. Пахомова, Т. Ю. Радомська | uk-UA |
dc.rights | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 | uk-UA |
dc.source | Medical Informatics and Engineering; No 1 (2018); 62-66 | en-US |
dc.source | Медицинская информатика и инженерия; № 1 (2018); 62-66 | ru-RU |
dc.source | Медична інформатика та інженерія; № 1 (2018); 62-66 | uk-UA |
dc.source | 1997-7468 | |
dc.source | 1996-1960 | |
dc.source | 10.11603/mie.1996-1960.2018.1 | |
dc.subject | distance education | en-US |
dc.subject | internship | en-US |
dc.subject | general practice — family medicine | en-US |
dc.subject | online form | en-US |
dc.subject | teaching aids. | en-US |
dc.subject | дистанционное образование | ru-RU |
dc.subject | интернатура | ru-RU |
dc.subject | общая практика — семейная медицина | ru-RU |
dc.subject | онлайнформа | ru-RU |
dc.subject | способы обучения. | ru-RU |
dc.subject | дистанційна освіта | uk-UA |
dc.subject | інтернатура | uk-UA |
dc.subject | загальна практика — сімейна медицина | uk-UA |
dc.subject | онлайнформа | uk-UA |
dc.subject | засоби навчання. | uk-UA |
dc.title | ADVANTAGES OF ONLINE FORMS AS A MEANS OF TEACHING OF INTERNSHIP | en-US |
dc.title | ПРЕИМУЩЕСТВА ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ОНЛАЙН-ФОРМ КАК СПОСОБА ОБУЧЕНИЯ В ИНТЕРНАТУРЕ | ru-RU |
dc.title | ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ФОРМ ЯК ЗАСОБУ ВИКЛАДАННЯ В ІНТЕРНАТУРІ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |