Показати скорочений опис матеріалу
PROSPECTS OF USING THE SMART-STRATEGY IN THE DEVELOPMENT OF POSTGRADUATE MEDICAL EDUCATION
ПЕРСПЕКТИВЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ SMART-СТРАТЕГИИ В РАЗВИТИИ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО МЕДИЦИНСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ;
ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ SMART-СТРАТЕГІЇ В РОЗВИТКУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
dc.creator | Shevtsova, O. M. | |
dc.creator | Shevchenko, Ya. O. | |
dc.creator | Feshchenko, A. S. | |
dc.creator | Dubinina, T. Yu. | |
dc.creator | Myronenko, N. V. | |
dc.creator | Sinyenko, N. O. | |
dc.creator | Ganynets, P. P. | |
dc.creator | Sarkanych, O. V. | |
dc.creator | Sukhanova, O. O. | |
dc.date | 2018-01-15 | |
dc.date.accessioned | 2019-08-26T17:53:06Z | |
dc.date.available | 2019-08-26T17:53:06Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/8151 | |
dc.identifier | 10.11603/mie.1996-1960.2017.3.8151 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11310 | |
dc.description | The main principles and prospects for using the new education strategy, which was named by SMART, are considered. It is shown that the most important principle of medical postgraduate SMART-education is to ensure its competence-oriented orientation, that is, constant updating of the content of training. It is emphasized that the solutions to the problems of SMART education are related to two areas: the recognition of the need to combine formal and informal learning and the intellectualization of knowledge transfer processes. | en-US |
dc.description | Рассмотрены основные принципы и перспективы использования новой стратегии образования, которая получила название SMART. Показано, что важнейшим принципом медицинского последипломного SMART-образования является обеспечение его компетентностной ориентированности, то есть постоянное обновление содержания обучения. Подчеркивается, что решение проблем SMART-образования связано с двумя направлениями: признанием необходимости объединения формального и информального обучения и интеллектуализацией процессов передачи знаний. | ru-RU |
dc.description | Розглянуто основні принципи та перспективи використання нової стратегії освіти, що здобула назву SMART. Показано, що найважливішим принципом медичної післядипломної SMART-освіти є забезпечення її компетентнісної орієнтованості, тобто постійного оновлення змісту навчання. Підкреслюється, що рішення проблем SMART-освіти пов'язано з двома напрямами: визнанням необхідності об'єднання формального й інформального навчання та інтелектуалізацією процесів передавання знань. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | I. Horbachevsky Ternopil National Medical University | en-US |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/8151/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2017 О. М. Шевцова, Ya. O. Shevchenko, А. С. Фещенко, T. Yu. Dubinina, N. V. Myronenko, Н. О. Сінєнко, П. П. Ганинець, О. В. Сарканич, O. O. Suhanova | uk-UA |
dc.source | Medical Informatics and Engineering; No 3 (2017) | en-US |
dc.source | Медицинская информатика и инженерия; № 3 (2017) | ru-RU |
dc.source | Медична інформатика та інженерія; № 3 (2017) | uk-UA |
dc.source | 1997-7468 | |
dc.source | 1996-1960 | |
dc.source | 10.11603/mie.1996-1960.2017.3 | |
dc.subject | SMART-education strategy | en-US |
dc.subject | mobile technologies | en-US |
dc.subject | educational environment | en-US |
dc.subject | training of doctors and pharmacists | en-US |
dc.subject | postgraduate medical education | en-US |
dc.subject | continuous professional development of doctors and pharmacists | en-US |
dc.subject | formal and informational education | en-US |
dc.subject | interdisciplin | en-US |
dc.subject | SMART-стратегия образования | ru-RU |
dc.subject | мобильные технологии | ru-RU |
dc.subject | образовательная среда | ru-RU |
dc.subject | подготовка врачей и провизоров | ru-RU |
dc.subject | последипломное медицинское образование | ru-RU |
dc.subject | непрерывное профессиональное развитие вра- чей и провизоров | ru-RU |
dc.subject | формальное и информальное образование | ru-RU |
dc.subject | междисцип | ru-RU |
dc.subject | SMART-стратегія освіти | uk-UA |
dc.subject | мобільні технології | uk-UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk-UA |
dc.subject | підготовка лікарів і провізорів | uk-UA |
dc.subject | післядипломна медична освіта | uk-UA |
dc.subject | безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів | uk-UA |
dc.subject | формальна й інформальна освіта | uk-UA |
dc.subject | міждисциплінарна та трансдисциплінарна. | uk-UA |
dc.title | PROSPECTS OF USING THE SMART-STRATEGY IN THE DEVELOPMENT OF POSTGRADUATE MEDICAL EDUCATION | en-US |
dc.title | ПЕРСПЕКТИВЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ SMART-СТРАТЕГИИ В РАЗВИТИИ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО МЕДИЦИНСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ | ru-RU |
dc.title | ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ SMART-СТРАТЕГІЇ В РОЗВИТКУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |