Show simple item record

ЛОГИКА ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ПОРТФОЛИО В ОБЕСПЕЧЕНИИ КАЧЕСТВА ПОСЛЕДИПЛОМНОГО МЕДИЦИНСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ И НЕПРЕРЫВНОГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ВРАЧА. АНАЛИТИЧЕСКИЙ ОБЗОР;
ЛОГІКА ВИКОРИСТАННЯ ПОРТФОЛІО В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКОСТІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ТА БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРЯ. АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД

dc.creatorVoronenko, Yu. V.
dc.creatorMintser, O. P.
dc.date2018-01-15
dc.date.accessioned2019-08-26T17:53:05Z
dc.date.available2019-08-26T17:53:05Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/8144
dc.identifier10.11603/mie.1996-1960.2017.3.8144
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11306
dc.descriptionThe problem of using the portfolio as a personal oriented technology for improving the quality of medical education is considered. It is emphasized that the "Portfolio" is currently an effective tool for objectifying and quantifying educational and professional growth in education and continuous professional development of the doctor. It can also be used to assess social relations and competencies that are difficult to assess in other ways. Portfolio can be widely used to demonstrate the acquisition of competences in interdisciplinary and transdisciplinary areas of medicine, as well as the development of non-clinical skills.Attention is also focused on the fact that the portfolio in postgraduate medical education is applicable to support the physician's reflexive practice, knowledge management and knowledge transfer management at the organizational and individual levels. However, the creation of an e-portfolio requires a global harmonization of the content of training, professional activity and assessment of the improvement of the doctor in professional conditions.en-US
dc.descriptionРассматривается проблема использования портфолио как личностно-ориентированная технология повышения качества медицинского образования. Подчеркивается, что инструментарий «Портфолио» является в настоящее время эффективным средством объективизации и количественного определения образовательного и профессионального роста в образовании и непрерывном профессиональном развитии врача. Оно может использоваться и для оценивания социальных отношений и компетенций, которые трудно оценить другими способами. Портфолио может широко использоваться для демонстрации приобретения компетенций по междисциплинарным и трансдисциплинарным направлениям медицины, а также освоения неклинических навыков.Также акцентируется внимание на том, что технология портфолио в последипломном медицинском образовании применима для поддержки рефлексивной практики врача, управления знаниями и управления передачей знаний на организационном и индивидуальном уровнях. Однако, создание е-портфолио требует глобальной гармонизации контентов обучения, профессиональной деятельности и оценки совершенствования врача в профессиональных условиях.ru-RU
dc.descriptionРозглядається проблема використання портфоліо як особистісно-орієнтована технологія підвищення якості медичної освіти. Підкреслюється, що інструментарій «Портфоліо» є в даний час ефективним засобом об'єктивізації і кількісного визначення освітнього й професійного зростання в освіті та безперервному професійному розвитку лікаря. Воно може використовуватися й для оцінювання соціальних відносин і компетенцій, що важко оцінити іншими способами. Портфоліо може широко застосовуватися для демонстрації набуття компетенцій по міждисциплінарним і трансдисциплінарним напрямам медицини, а також засвоєння неклінічних навиків.Також акцентовано увагу на те, що технологія портфоліо в післядипломній медичній освіті може бути використана для підтримки рефлексивної практики лікаря, управління знаннями та управління передаванням знань на організаційному та індивідуальному рівнях. Проте, створення е-портфоліо вимагає глобальної гармонізації контентів навчання, професійної діяльності й оцінювання вдосконалення лікаря в професійних умовах.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherI. Horbachevsky Ternopil National Medical Universityen-US
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/8144/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Yu. V. Voronenko, O. P. Mintseruk-UA
dc.sourceMedical Informatics and Engineering; No 3 (2017)en-US
dc.sourceМедицинская информатика и инженерия; № 3 (2017)ru-RU
dc.sourceМедична інформатика та інженерія; № 3 (2017)uk-UA
dc.source1997-7468
dc.source1996-1960
dc.source10.11603/mie.1996-1960.2017.3
dc.subjectportfolioen-US
dc.subjectpostgraduate medical educationen-US
dc.subjectcontinuous professional developmenten-US
dc.subjectquality of educationen-US
dc.subjectassessment of doctor’s competenciesen-US
dc.subjectMiller’s pyramiden-US
dc.subjecte-portfolioen-US
dc.subjectportfolio reliability.en-US
dc.subjectпортфолиоru-RU
dc.subjectпоследипломное медицинское образованиеru-RU
dc.subjectнепрерывное профессиональное развитиеru-RU
dc.subjectкачество образованияru-RU
dc.subjectоценка компетенций врачаru-RU
dc.subjectпирамида Миллераru-RU
dc.subjectе-портфолиоru-RU
dc.subjectнадежность портфолио.ru-RU
dc.subjectпортфоліоuk-UA
dc.subjectпіслядипломна медична освітаuk-UA
dc.subjectбезперервний професійний розвитокuk-UA
dc.subjectякість освітиuk-UA
dc.subjectоцінювання компетенцій лікаряuk-UA
dc.subjectпіраміда Міллераuk-UA
dc.subjectе-портфоліоuk-UA
dc.subjectнадійність портфоліо.uk-UA
dc.titleTHE LOGIC OF USING THE PORTFOLIO IN ENSURING THE QUALITY OF POSTGRADUATE MEDICAL EDUCATION AND CONTINUOUS PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF THE DOCTOR. ANALYTICAL REVIEWen-US
dc.titleЛОГИКА ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ПОРТФОЛИО В ОБЕСПЕЧЕНИИ КАЧЕСТВА ПОСЛЕДИПЛОМНОГО МЕДИЦИНСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ И НЕПРЕРЫВНОГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ВРАЧА. АНАЛИТИЧЕСКИЙ ОБЗОРru-RU
dc.titleЛОГІКА ВИКОРИСТАННЯ ПОРТФОЛІО В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКОСТІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ТА БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРЯ. АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯДuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record