PROSPECTS OF THE ADAPTIVE LEARNING DEVELOPMENT
ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ АДАПТИВНОГО ОБУЧЕНИЯ;
ОБРІЇ РОЗВИТКУ АДАПТИВНОГО НАВЧАННЯ
dc.creator | Mintser, O. P. | |
dc.date | 2017-05-30 | |
dc.date.accessioned | 2019-08-26T17:53:03Z | |
dc.date.available | 2019-08-26T17:53:03Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/7665 | |
dc.identifier | 10.11603/mie.1996-1960.2017.1.7665 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11292 | |
dc.description | The possibility of significant increase in the quality of learning in postgraduate medical education by directed reorder of knowledge modules, its size and shape of educational material supply, etc. complementary to the knowledge of the student is investigated. The modular platform training in postgraduate medical education is proposed. | en-US |
dc.description | Исследована возможность существенного повышения качества обучения в последипломном медицинском образовании путем направленного изменения последовательности модулей знаний, их размеров, форм подачи учебного материала и т. д., комплементарного уровню знаний обучаемого. Предложена модульная структура платформы обучения в последипломном медицинском образовании. | ru-RU |
dc.description | Досліджено можливість суттєвого підвищення якості навчання в післядипломній медичній освіті шляхом направленого змінення послідовності модулів знань, їхніх розмірів, форм подачі навчального матеріалу тощо, комплементарного до рівня знань суб'єкту навчання. Запропонована модульна структура платформи навчання в післядипломній медичній освіті. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | I. Horbachevsky Ternopil National Medical University | en-US |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/7665/7200 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2017 O. P. Mintser | uk-UA |
dc.source | Medical Informatics and Engineering; No 1 (2017) | en-US |
dc.source | Медицинская информатика и инженерия; № 1 (2017) | ru-RU |
dc.source | Медична інформатика та інженерія; № 1 (2017) | uk-UA |
dc.source | 1997-7468 | |
dc.source | 1996-1960 | |
dc.source | 10.11603/mie.1996-1960.2017.1 | |
dc.subject | adaptive learning technology | en-US |
dc.subject | intelligent learning technology | en-US |
dc.subject | automated training systems | en-US |
dc.subject | individually planned sequence of knowledge modules for teaching | en-US |
dc.subject | learning management systems. | en-US |
dc.subject | адаптивные технологии обучения | ru-RU |
dc.subject | интеллектуальные технологии обучения | ru-RU |
dc.subject | ав- томатизированные обучающие системы | ru-RU |
dc.subject | индивидуально спланированная последовательность модулей знаний для обучения | ru-RU |
dc.subject | системы управления обучением. | ru-RU |
dc.subject | адаптивні технології навчання | uk-UA |
dc.subject | інтелектуальні технології навчання | uk-UA |
dc.subject | автоматизовані навчальні сис- теми | uk-UA |
dc.subject | індивідуально спланована послідовність модулів знань для навчання | uk-UA |
dc.subject | системи управління навчанням. | uk-UA |
dc.title | PROSPECTS OF THE ADAPTIVE LEARNING DEVELOPMENT | en-US |
dc.title | ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ АДАПТИВНОГО ОБУЧЕНИЯ | ru-RU |
dc.title | ОБРІЇ РОЗВИТКУ АДАПТИВНОГО НАВЧАННЯ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |