Показати скорочений опис матеріалу
FEATURES OF CREATING OF STATE STANDARDS OF POSTGRADUATE PHARMACEUTICAL EDUCATION
ОСОБЕННОСТИ СОЗДАНИЯ ГОСУДАРСТВЕННЫХ СТАНДАРТОВ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ;
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ДЕРЖАВНИХ СТАНДАРТІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ
dc.creator | Babintseva, L. Yu. | |
dc.date | 2012-11-20 | |
dc.date.accessioned | 2019-08-26T17:53:02Z | |
dc.date.available | 2019-08-26T17:53:02Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/7514 | |
dc.identifier | 10.11603/mie.1996-1960.2008.3.7514 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11286 | |
dc.description | Problems of creating a new system of postgraduate education and continuous professional development of experts of pharmaceutical branch are considered. Introduction of the newest forms of training, including remote training. New approaches to creating standards in postgraduate pharmaceutical education are substantiated and its features are revealed. It is shown that educational process as an integral multifactorial system can be carried out successfully only in case of reliable and constant diagnosis of the level of knowledge of subjects in training and with the feedback integrated into this process. | en-US |
dc.description | Рассмотрены проблемы создания новой системы последипломной подготовки и непрерывного профессионального развития специалистов фармацевтической отрасли, внедрения новейших форм обучения, в т.ч. дистанционного, обоснованы новые подходы к созданию стандартов в последипломном фармацевтическом образовании и выявлены его особенности. Показано, что учебный процесс как целостная многофакторная система может успешно осуществляться только при надежной и постоянной диагностике уровня знаний субъектов обучения с интегрированной в этот процесс обратной связью. | ru-RU |
dc.description | Розглянуто проблеми створення нової системи післядипломної підготовки та безперервного професійного розвитку спеціалістів фармацевтичної галузі, впровадження новітніх форм навчання, в тому числі дистанційного, обгрунтовано нові підходи для створення стандартів у післядипломній фармацевтичній освіті та висвітлено її особливостей. Показано, що навчальний процес як цілісна багатофакторна система може успішно здійснюватися тільки при надійній і постійній діагностиці рівня знань суб'єктів навчання з інтегрованим у цей процес зворотним зв'язком. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | I. Horbachevsky Ternopil National Medical University | en-US |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/7514/7004 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2017 L. Yu. Babintseva | uk-UA |
dc.source | Medical Informatics and Engineering; No 3 (2008) | en-US |
dc.source | Медицинская информатика и инженерия; № 3 (2008) | ru-RU |
dc.source | Медична інформатика та інженерія; № 3 (2008) | uk-UA |
dc.source | 1997-7468 | |
dc.source | 1996-1960 | |
dc.source | 10.11603/mie.1996-1960.2008.3 | |
dc.title | FEATURES OF CREATING OF STATE STANDARDS OF POSTGRADUATE PHARMACEUTICAL EDUCATION | en-US |
dc.title | ОСОБЕННОСТИ СОЗДАНИЯ ГОСУДАРСТВЕННЫХ СТАНДАРТОВ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ | ru-RU |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ДЕРЖАВНИХ СТАНДАРТІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |