Показати скорочений опис матеріалу

ОСОБЕННОСТИ ОБЕСПЕЧЕНИЯ КАЧЕСТВА ПОДГОТОВКИ РЕГУЛИРУЕМЫХ ПРОФЕССИЙ В РАМКАХ ГОСУДАРСТВЕННО-ЧАСТНОГО ПАРТНЕРСТВА В ОБРАЗОВАНИИ И Е-МЕДИЦИНЕ;
ОСОБЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ РЕГУЛЬОВАНИХ ПРОФЕСІЙ У РАМКАХ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА В ОСВІТІ ТА Е-МЕДИЦИНІ

dc.creatorSinyenko, N. О.
dc.creatorZagorii, G. V.
dc.creatorMokhnachov, S. I.
dc.date2016-10-24
dc.date.accessioned2019-08-26T12:40:30Z
dc.date.available2019-08-26T12:40:30Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/6751
dc.identifier10.11603/mie.1996-1960.2016.3.6751
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11235
dc.descriptionThe advent of e-medicine, the processes of state-private partnership and the associated rapid increase of non-formal education centers net, especially in solving problems to ensure the regulated professions, requires the creation of fundamentally new approaches to the design of the education system. The problems of the quality of training of specialists related to the class of «regulated professions» are examined. It is obtained the idea that in a period of rapid development of the subject areas the only mechanism that determines the need for additional education, as well as its scope and quality, is currently the use of ontological models and knowledge of the subject and associated areas.en-US
dc.descriptionПоявление е-медицины, процессов государственно-частного партнерства и связанное с этим стремительное увеличение сети центров неформального обучения, особенно в решении задач обеспечения регулируемых профессий, требует создания принципиально новых подходов к конструированию системы образования. Рассмотрены вопросы обеспечения качества подготовки специалистов, относящихся к классу «регулируемых профессий». Выделена мысль, что в период быстрого развития предметных областей единственным в настоящее время механизмом, определяющим потребность в дополнительном образовании, а также его объем и качество, является использование для этой цели онтологических моделей знаний предметной и сопряженных с ней областей.ru-RU
dc.descriptionПоява е-медицини, процесів державно-приватного партнерства і пов'язане з цим стрімке збільшення мережі центрів неформального навчання, особливо у вирішенні завдань забезпечення регульованих професій, вимагає створення принципово нових підходів до конструювання системи освіти. Розглянуто питання забезпечення якості підготовки фахівців, що відносяться до класу «регульованих професій». Виділена думка, що в період швидкого розвитку предметних областей єдиним на даний час механізмом, що визначає потребу в додатковій освіті, її обсяг та якості, є використання з цією метою онтологічних моделей знань предметної і пов'язаних з нею галузей.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherI. Horbachevsky Ternopil National Medical Universityen-US
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/6751/6226
dc.rightsАвторське право (c) 2016 Н. О. Сінєнко, Г. В. Загорій, С. І. Мохначовuk-UA
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0uk-UA
dc.sourceMedical Informatics and Engineering; No 3 (2016); 23-27en-US
dc.sourceМедицинская информатика и инженерия; № 3 (2016); 23-27ru-RU
dc.sourceМедична інформатика та інженерія; № 3 (2016); 23-27uk-UA
dc.source1997-7468
dc.source1996-1960
dc.source10.11603/mie.1996-1960.2016.3
dc.subjectpublic-private partnershipen-US
dc.subjectregulated professionsen-US
dc.subjecte-medicineen-US
dc.subjectontological models.en-US
dc.subjectгосударственно-частное партнерствоru-RU
dc.subjectрегулируемые профессииru-RU
dc.subjectе-медицинаru-RU
dc.subjectонтологические модели.ru-RU
dc.subjectдержавно-приватне партнерствоuk-UA
dc.subjectпрофесіїuk-UA
dc.subjectщо регулюютьсяuk-UA
dc.subjectе-медицинаuk-UA
dc.subjectонтологічні моделіuk-UA
dc.titleFEATURES OF QUALITY OF REGULATED PROFESSIONS TRAINING WITHIN THE PUBLIC-PRIVATE PARTNERSHIP IN EDUCATION AND E-MEDICINEen-US
dc.titleОСОБЕННОСТИ ОБЕСПЕЧЕНИЯ КАЧЕСТВА ПОДГОТОВКИ РЕГУЛИРУЕМЫХ ПРОФЕССИЙ В РАМКАХ ГОСУДАРСТВЕННО-ЧАСТНОГО ПАРТНЕРСТВА В ОБРАЗОВАНИИ И Е-МЕДИЦИНЕru-RU
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ РЕГУЛЬОВАНИХ ПРОФЕСІЙ У РАМКАХ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА В ОСВІТІ ТА Е-МЕДИЦИНІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу