Показати скорочений опис матеріалу
FEATURES OF QUALITY OF REGULATED PROFESSIONS TRAINING WITHIN THE PUBLIC-PRIVATE PARTNERSHIP IN EDUCATION AND E-MEDICINE
ОСОБЕННОСТИ ОБЕСПЕЧЕНИЯ КАЧЕСТВА ПОДГОТОВКИ РЕГУЛИРУЕМЫХ ПРОФЕССИЙ В РАМКАХ ГОСУДАРСТВЕННО-ЧАСТНОГО ПАРТНЕРСТВА В ОБРАЗОВАНИИ И Е-МЕДИЦИНЕ;
ОСОБЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ РЕГУЛЬОВАНИХ ПРОФЕСІЙ У РАМКАХ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА В ОСВІТІ ТА Е-МЕДИЦИНІ
dc.creator | Sinyenko, N. О. | |
dc.creator | Zagorii, G. V. | |
dc.creator | Mokhnachov, S. I. | |
dc.date | 2016-10-24 | |
dc.date.accessioned | 2019-08-26T12:40:30Z | |
dc.date.available | 2019-08-26T12:40:30Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/6751 | |
dc.identifier | 10.11603/mie.1996-1960.2016.3.6751 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11235 | |
dc.description | The advent of e-medicine, the processes of state-private partnership and the associated rapid increase of non-formal education centers net, especially in solving problems to ensure the regulated professions, requires the creation of fundamentally new approaches to the design of the education system. The problems of the quality of training of specialists related to the class of «regulated professions» are examined. It is obtained the idea that in a period of rapid development of the subject areas the only mechanism that determines the need for additional education, as well as its scope and quality, is currently the use of ontological models and knowledge of the subject and associated areas. | en-US |
dc.description | Появление е-медицины, процессов государственно-частного партнерства и связанное с этим стремительное увеличение сети центров неформального обучения, особенно в решении задач обеспечения регулируемых профессий, требует создания принципиально новых подходов к конструированию системы образования. Рассмотрены вопросы обеспечения качества подготовки специалистов, относящихся к классу «регулируемых профессий». Выделена мысль, что в период быстрого развития предметных областей единственным в настоящее время механизмом, определяющим потребность в дополнительном образовании, а также его объем и качество, является использование для этой цели онтологических моделей знаний предметной и сопряженных с ней областей. | ru-RU |
dc.description | Поява е-медицини, процесів державно-приватного партнерства і пов'язане з цим стрімке збільшення мережі центрів неформального навчання, особливо у вирішенні завдань забезпечення регульованих професій, вимагає створення принципово нових підходів до конструювання системи освіти. Розглянуто питання забезпечення якості підготовки фахівців, що відносяться до класу «регульованих професій». Виділена думка, що в період швидкого розвитку предметних областей єдиним на даний час механізмом, що визначає потребу в додатковій освіті, її обсяг та якості, є використання з цією метою онтологічних моделей знань предметної і пов'язаних з нею галузей. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | I. Horbachevsky Ternopil National Medical University | en-US |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/6751/6226 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2016 Н. О. Сінєнко, Г. В. Загорій, С. І. Мохначов | uk-UA |
dc.rights | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 | uk-UA |
dc.source | Medical Informatics and Engineering; No 3 (2016); 23-27 | en-US |
dc.source | Медицинская информатика и инженерия; № 3 (2016); 23-27 | ru-RU |
dc.source | Медична інформатика та інженерія; № 3 (2016); 23-27 | uk-UA |
dc.source | 1997-7468 | |
dc.source | 1996-1960 | |
dc.source | 10.11603/mie.1996-1960.2016.3 | |
dc.subject | public-private partnership | en-US |
dc.subject | regulated professions | en-US |
dc.subject | e-medicine | en-US |
dc.subject | ontological models. | en-US |
dc.subject | государственно-частное партнерство | ru-RU |
dc.subject | регулируемые профессии | ru-RU |
dc.subject | е-медицина | ru-RU |
dc.subject | онтологические модели. | ru-RU |
dc.subject | державно-приватне партнерство | uk-UA |
dc.subject | професії | uk-UA |
dc.subject | що регулюються | uk-UA |
dc.subject | е-медицина | uk-UA |
dc.subject | онтологічні моделі | uk-UA |
dc.title | FEATURES OF QUALITY OF REGULATED PROFESSIONS TRAINING WITHIN THE PUBLIC-PRIVATE PARTNERSHIP IN EDUCATION AND E-MEDICINE | en-US |
dc.title | ОСОБЕННОСТИ ОБЕСПЕЧЕНИЯ КАЧЕСТВА ПОДГОТОВКИ РЕГУЛИРУЕМЫХ ПРОФЕССИЙ В РАМКАХ ГОСУДАРСТВЕННО-ЧАСТНОГО ПАРТНЕРСТВА В ОБРАЗОВАНИИ И Е-МЕДИЦИНЕ | ru-RU |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ РЕГУЛЬОВАНИХ ПРОФЕСІЙ У РАМКАХ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА В ОСВІТІ ТА Е-МЕДИЦИНІ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |