Показати скорочений опис матеріалу

К ВОПРОСУ О ПСИХОЛОГИЧЕСКИХ И СОЦИАЛЬНЫХ АСПЕКТАХ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ ВРАЧЕЙ-ПЕДИАТРОВ НА ПОСЛЕДИПЛОМНОМ ЭТАПЕ;
ДО ПИТАННЯ ПРО ПСИХОЛОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ПЕДІАТРІВ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ

dc.creatorRyzhov, O. A.
dc.creatorKotlova, Yu. V.
dc.creatorIvanova, K. O.
dc.creatorLevchuk, T. O.
dc.date2016-08-09
dc.date.accessioned2019-08-26T12:40:25Z
dc.date.available2019-08-26T12:40:25Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/6479
dc.identifier10.11603/mie.1996-1960.2016.2.6479
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11222
dc.descriptionIn the article the psychological and social aspects of the controlled from distance educating (DE) of doctors of pediatricians are presented on the postgraduate education. Research was conducted by a questionnaire. It is marked that by main reason to educating for most doctors there is a professional height, and is DE the perspective method of educating. Respondents distinguished positive parties DE: comfort (flexible chart, possibility to promote the qualification without tearing away from a production), economy, quickness of receipt of new modern information, also possibility immediately to use her.en-US
dc.descriptionВ статье представлены психологические и социальные аспекты дистанционного обучения (ДО) врачей- педиатров на постдипломном этапе. Исследование проводилось путем анкетирования. Отмечено, что главным мотивом обучения для большинства врачей является профессиональный рост, а перспективным методом обучения является ДО. Респонденты выделили положительные стороны ДО: удобство (гибкий график, возможность повышать свою квалификацию без отрыва от производства), экономичность, постоянное поступление новой современной информации и возможность незамедлительно ею воспользоваться.ru-RU
dc.descriptionВ статті подано психологічні і соціальні аспекти дистанційного навчання (ДН) лікарів- педіатрів на післядипломному етапі. Дослідження проводилося шляхом анкетування. Зазначено, що основним мотивом навчання для більшості лікарів є професійне зростання, а перспективним методом навчання є ДН. Респонденти вказали позитивні сторони ДН: зручність (гнучкий графік, можливість підвищувати свою кваліфікацію без відриву від виробництва), економічність, постійне надходження нової сучасної інформації та можливість негайно нею скористатись.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherI. Horbachevsky Ternopil National Medical Universityen-US
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/6479/6126
dc.rightsАвторське право (c) 2016 О. А. Рижов, О. А. Іванова, Т. О. Левчукuk-UA
dc.sourceMedical Informatics and Engineering; No 2 (2016)en-US
dc.sourceМедицинская информатика и инженерия; № 2 (2016)ru-RU
dc.sourceМедична інформатика та інженерія; № 2 (2016)uk-UA
dc.source1997-7468
dc.source1996-1960
dc.source10.11603/mie.1996-1960.2016.2
dc.titleTO THE PROBLEM OF PSYCHOLOGICAL AND SOCIAL ASPECTS OF DISTANCE LEARNING PEDIATRICIAN POSTGRADUATE ON STAGEen-US
dc.titleК ВОПРОСУ О ПСИХОЛОГИЧЕСКИХ И СОЦИАЛЬНЫХ АСПЕКТАХ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ ВРАЧЕЙ-ПЕДИАТРОВ НА ПОСЛЕДИПЛОМНОМ ЭТАПЕru-RU
dc.titleДО ПИТАННЯ ПРО ПСИХОЛОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ПЕДІАТРІВ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу