Show simple item record

dc.contributoruk-UA
dc.creatorПосилкіна, О.В.
dc.creatorТіманюк, В.М.
dc.creatorБаран, Н.Й.
dc.date2014-07-17
dc.date.accessioned2015-06-11T10:03:04Z
dc.date.available2015-06-11T10:03:04Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/3001
dc.identifier10.11603/2312-0967.2009.3.3001
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/7735
dc.descriptionУ роботі наведено переваги використання патентної інформації при проведенні маркетингових досліджень інновацій, обґрунтовані її особливості, запропоновано методи патентно-інформаційного аналізу.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherТернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевськогоuk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/3001/2797
dc.rightsCopyright (c) 2015 Pharmaceutical reviewen-US
dc.sourcePharmaceutical review; No 3 (2009)en-US
dc.sourceФармацевтичний часопис; No 3 (2009)uk-UA
dc.source2312-0967
dc.source10.11603/2312-0967.2009.3
dc.titleУПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ІННОВАЦІЙ У ФАРМАЦІЇ НА ОСНОВІ ПАТЕНТНОЇ ІНФОРМАЦІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeuk-UA


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record