Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorВолкова, А. В.
dc.date2015-05-08
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/3771
dc.identifier10.11603/2312-0967.2015.1.3771
dc.descriptionза результатами аналізу узагальнено основні підходи щодо визначення понять «конкурентоспроможність» та «конкурентний потенціал», а також систематизовано показники оцінки конкурентоспроможності товарів за соціальною, виробничою та маркетинговою складовими.Встановлено, що на формування конкурентного потенціалу торгових марок впливають раціональні та емоційні критерії, оцінка яких передбачає проведення комплексного маркетингового і фармакоекономічного аналізу лікарських препаратів. На прикладі торгових марок групи противиразкових препаратів обґрунтовано розроблену модель формування конкурентного потенціалу з урахуванням існуючого рівня розвитку та факторів впливу на формування перспективного потенціалу.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherТернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ Україниuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/3771/3488
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Фармацевтичний часописuk-UA
dc.sourcePharmaceutical Review; No. 1 (2015)en-US
dc.sourceФармацевтичний часопис; № 1 (2015)uk-UA
dc.source2414-9926
dc.source2312-0967
dc.source10.11603/2312-0967.2015.1
dc.titleПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТОРГОВИХ МАРОК НА ПРИКЛАДІ ПРОТИВИРАЗКОВИХ ПРЕПАРАТІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу