Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorHrushkovska, D. Т.
dc.date2015-02-09
dc.date.accessioned2015-06-11T10:02:49Z
dc.date.available2015-06-11T10:02:49Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/3469
dc.identifier10.11603/2312-0967.2014.4.3469
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/7559
dc.descriptiontheoretical approaches to influence estimation of the outer factors on the marketing activity of the pharmaceutical organizations were generalized, influence of socio-cultural component was analyzed in details. Keywords: macro environment factors, pharmaceutical organization, socio-cultural component.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherТернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевськогоuk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/3469/3212
dc.rightsCopyright (c) 2015 Pharmaceutical reviewen-US
dc.sourcePharmaceutical review; No 4 (2014)en-US
dc.sourceФармацевтичний часопис; No 4 (2014)uk-UA
dc.source2312-0967
dc.source10.11603/2312-0967.2014.4
dc.titleINFLUENCE OF THE MARCO ENVIROMENT ON THE ACTIVITY OF FARMACEUTICAL ORGANIZATIONS IN UKRAINEuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeuk-UA


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу