Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorУдовенко, О. О.
dc.creatorГородецька, І. Я.
dc.creatorХаник, Н. Л.
dc.date2014-03-09
dc.date.accessioned2015-06-11T10:02:28Z
dc.date.available2015-06-11T10:02:28Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/2389
dc.identifier10.11603/2312-0967.2013.2.2389
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/7411
dc.descriptionВиділено ключові положення нормативних документів стосовно реклами лікарських засобів в Україні. Вивчено становлення фахівців охорони здоров’я до реклами ліків у ЗМІ.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherТернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевськогоuk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/2389/2231
dc.rightsCopyright (c) 2015 Pharmaceutical reviewen-US
dc.sourcePharmaceutical review; No 2 (2013)en-US
dc.sourceФармацевтичний часопис; No 2 (2013)uk-UA
dc.source2312-0967
dc.source10.11603/2312-0967.2013.2
dc.titleКОНТРОВЕРСІЙНІ ПИТАННЯ РЕКЛАМИ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ В УКРАЇНІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeuk-UA


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу